شناسهٔ خبر: 51266766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتقاد بازیکن سابق پاس از سرمربی تیم ملی فوتبال عراق

کاپیتان سابق تیم ملی عراق و بازیکن اسبق باشگاه پاس تهران معتقد است تیم ملی این کشور به یک مربی عراقی نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد کاظم مدافع سال‎های نه چندان دور تیم ملی عراق و باشگاه پاس تهران پس از حذف تیم کشورش از مسابقات جام کشورهای عربی اظهار داشت: عملکرد عراق در این رقابت‎ها خجالت‎آور بود. تیم ما در سه بازی هیچ پیروزی به دست نیاورد و در آخرین روز با سه گل مقابل قطر مغلوب شد. بدون تردید این عملکرد در حد نام و لیاقت فوتبال عراق نیست.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال عراق که هدایت باشگاه سامرا را در اختیار دارد، تصریح کرد: بعد از کنار رفتن ادووکات هلندی انتظار می‎رفت یک مربی عراقی هدایت تیم ملی را در دست بگیرد، چرا که مربیان داخلی بازیکنان عراقی را بهتر می‏‌شناسند و در چنین مسابقاتی می‏‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند. نمی‏‌دانیم چرا یک مربی داخلی برای تیم ملی انتخاب نمی‏‌شود.

وی در پایان پیرامون اظهارات پتروویچ سرمربی موقت عراق که ضعف بدنی بازیکنان و سطح مسابقات لیگ این کشور را عامل ناکامی در این مسابقات دانسته بود، گفت: این حرف‏‌ها واقعاً عجیب است. بعضی از باشگاه‌ها هر سه روز یک بار بازی می‎کنند و هیچ مشکل بدنی ندارند. این مربی می‎خواهد باشگاه‌ها و مسابقات لیگ را عامل ناکامی نشان بدهد، اما اینطور نیست و این مسئله صحت ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما