شناسهٔ خبر: 51266511 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

واکنش سرمربی پورتو به حذف از لیگ قهرمانان: بازیکن ما حرکتی بچگانه کرد

سرمربی تیم فوتبال پورتو پس از شکست مقابل اتلتیکومادرید در خصوص علت این باخت گفت و از حرکت بچگانه بازیکنش صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته پورتو در خانه مقابل اتلتیکومادرید شکست 3 بر یک را تجربه کرد تا از رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بازبماند.

در این مسابقه در دقیقه 67 یانیک کاراسکو از تیم اتلتیکومادرید اخراج شد. در آن لحظه سیمئونه یک بر صفر پیش افتاده بود و همه تصور کردند که اخراج این بازیکن می‌تواند کاملاً به سود پورتو به پایان برسد اما بازیکن برزیلی حرکتی عجیب انجام داد و 4 دقیقه بعد از بازی اخراج شد تا خیلی زود تعداد بازیکنان پورتو و اتلتیکو برابر شود.

کونسیسائو پس از این مسابقه گفت: ما می‌خواستیم بازی را به تساوی کشانیم و بعد به پیروزی دست یابیم. تقریبا 30 دقیقه زمان داشتیم ولی بازیکن ما حرکتی بچگانه انجام داد. ما می‌توانستیم از بیشتر داشتن یار استفاده بکنیم که این اتفاق رخ نداد. برای برد به میدان آمده بودیم.


اخراج وندل در دقیقه 71 نقطه عطف بازی بود. پورتو در حالی که می‌توانست از اخراج بازیکن حریف استفاده کند پس از 4 دقیقه یک بازیکن اخراجی داد

وی ادامه داد: فوتبال همیشه با خودش یک «شروع دوباره» را همراه دارد. ما آگاه هستیم که چه کاری انجام دادیم و چه کاری در این بازی انجام ندادیم. علی رغم تاریخ بزرگ باشگاه پورتو،  تاریخ برای شما بازی نمی‌کند. ما بازیکن کم‌تجربه‌تری در میدان داشتیم و امروز این نکته مورد توجه ما بود. این عدم تجربه اختلاف ما و اتلتیکومادرید را رقم زد. اما پیشرفت می‌کنیم و این یک گواهی برای این است که ما این فصل به قهرمانی خواهیم رسید. همیشه سطح باشگاه خودمان را به رخ همگان خواهیم کشید و شکی ندارم که نمایش ما بهتر خواهد شد.

سرمربی پورتو گفت: به جز لحظه‌ای که وندل حواسش پرت شد، همه چیز طبق برنامه بود. ما جاه طلب بودیم و فرصت‌های خوبی نیز برای خود ساختیم. از طرفداران ممنونم. آنها برای برد به اینجا آمده بودند ولی این اتفاق رخ نداد. از آنها و حمایتشان در پایان بازی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما