شناسهٔ خبر: 51266099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

فصل دانشجو (۷۶)/ امام جمعه بردسیر:

روحیه مطالبه‌گری و استکبارستیزی ۲ ویژگی مهم دانشجویان است

امام جمعه بردسیر تأکید کرد: روحیه مطالبه‌گری و استکبارستیزی ۲ ویژگی مهم دانشجویان و روحانیون بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بردسیر، حجت‌الاسلام علی اکبر کرمانی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: دانشجویان و دانشمندان که برای رضای خدا به کسب علم و دانش بپردازند باید با آراستگی به دانش عمل خود را زیبا بسازند و دانش خود را به دیگران نیز عرضه بدارند و اینگونه خداوند در ملکوت آسمان‌ها از او به نیکی یاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دانشجو گوش شنوا و چشم‌ بینای دانشگاه است

وی به تأکید دین مبین اسلام و احادیث و روایات ائمه اطهار علیهم‌السلام مبنی بر فراگیری علم و دانش اشاره کرد و افزود: روحیه مطالبه‌گری و استکبارستیزی دو ویژگی مهم دانشجویان و روحانیون بوده است.

امام جمعه بردسیر، یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشت و افزود: بسیاری از فرماندهان ارشد جنگ هشت ساله دفاع مقدس از دانشجویان بودند.

روحیه مطالبه‌گری و استکبارستیزی ۲ ویژگی مهم دانشجویان است

کرمانی به نقش مهم دانشجویان در قبل از انقلاب اسلامی از مبارزه با طاغوت تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: کسب علم و دانش، آزاداندیشی و آرمان‌خواهی از دیگر ویژگی‌های یک دانشجو است.

وی با بیان اینکه بسیاری از دانشجویان، مدیران توانمندی برای آینده کشور خواهند شد، تشریح کرد: علم باید همراه با تقوا و تعلیم همراه با تربیت و پرورش ارزش‌های اخلاقی و انسانی همراه باشد.

امام جمعه بردسیر علم و عمل را دو بال برای نیل به ارزش‌های انسانی برشمرد.

آمنه فیروزآبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر هم به نقش دانشجویان در رشد و توسعه کشور اشاره کرد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/

نظر شما