شناسهٔ خبر: 51265999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان: از مهمترین دستاوردهای انقلاب نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت است

سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت:از مهمترین دستاوردها در تثبیت و ماندگاری انقلاب در طول 43 سال که نقشی معجزه آسا داشت نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت بود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در یادواره شهدای دانشجو شهرستان الیگودرز که به مناسبت روز دانشجو با حضور جمعی از مسئولین  در سالن همایش محمد رسول الله (ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز برگزار شد، اظهار داشت: بعد از 68 سال از شهادت سه شهید در دانشگاه تهران فلسفه جنبش‌های دانشجویی در کشور همچنان در خط مقدم مبارزه با استکبار معنا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ما یک ملت عزتمندو سربلندی هستیم، افزود: اوج شهادت طلبی ما بعد از انقلاب، جنگ هشت ساله دفاع مقدس است. دفاع مقدس به دلیل شکست استکبار یک رخداد بسیار مهم و بی بدیل بشمار می آید و در همین جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی ما تثبیت شد.

 

سردار کشکولی بیان داشت:  اگر ایستادگی رزمندگان و جانفشانی شهدا و رهنمودهای امام نبود ممکن بود کل سرنوشت کشور در آن هشت سال عوض شود و الان ما هم مثل دیگر کشورهای منطقه زیر استعمار کشورهای غربی باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دستاوردها در تثبیت و ماندگاری انقلاب در طول 43 سال که نقشی معجزه آسا داشت نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما