شناسهٔ خبر: 51265454 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همت بلند بسیج و سپاه برای شکست کرونا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: سپاه گام‌های خوبی برای خروج از بحران‌های کرونایی برداشته است و برای تداوم طرح شهید سلیمانی آمادگی کامل را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بسیج و سپاه از روز نخست شیوع کرونا به صورت گسترده برای مقابله با این ویروس منحوس فعالیت کردند و امروزه همگان بر نقش بسیج و سپاه به خصوص با اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا اتفاق نظر دارند.

او افزود: طرح شهید سلیمانی از زمان اجرا نقش بسیار مهمی در شناسایی بیماران و کاهش ابتلا به این ویروس منحوس داشته است که به همین دلیل گام‌های خوبی برای خروج از بحران‌های کرونایی برداشته شده است.

سردار پورشمسی اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ روند بسیار خوبی را طی می‌کند و تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد.

او گفت: در حال حاضر بسیج و سپاه در استان یزد آمادگی کامل دارند که مانند قبل از همه ظرفیت‌های خود برای مقابله با کرونا استفاده کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزدگفت: بسیج ظرفیت بسیار بی بدیلی از نیرو‌های مخلص مردمی به خصوص جوانان دارد که به دلیل ظرفیت بالا می‌توان در حوزه‌هایی مانند تزریق دز سوم واکسیناسیون سالمندان در میبد، واکسیناسیون زنان باردار و ... مشارکت و کمک خوبی وجود داشته و همه این موارد مستلزم همراهی علوم پزشکی است.

سردار پورشمسی گفت: در حال حاضر هر هفته ۶۰ اکیپ از بسیج و سپاه در ۶۰ مسجد استان حضور یافتند و مباحث مختلف مرتبط میان بسیج و مساجد را دنبال می‌کنند در صورتی که ستاد کرونا بخواهد از ظرفیت مساجد در مقابله با کرونا استفاده کند این آمادگی وجود دارد که از ظرفیت اکیپ‌های اعزامی به این منظور بهره گیری شود.

انتهای پیام/ی

نظر شما