شناسهٔ خبر: 51264850 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

تمجید رسانه مصری از اقدامات بنیادی کی‌روش/ جرأت او مثال زدنی است

رسانه مصری به تمجید از اقدامات بنیادی کی‌روش برای تغییر تیم ملی مصر پرداخت.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

تیم ملی مصر با هدایت کارلوس کی‌روش شب گذشته در بازی بزرگ مقابل الجزایر به نتیجه تساوی یک بر یک رسید تا به عنوان صدرنشین گروه چهارم رقابت های جام کشورهای عربی راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. شاگردان کی‌روش باید در مرحله بعد به مصاف اردن بروند.

برنامه مشهور تلویزیونی مصر به نام «شوبیر» بعد از این صدرنشینی و دستاورد بزرگ کی‌روش در مدت کوتاه حضورش روی نیمکت مصری ها به تمجید از این مربی پرتغالی پرداخت.

ابتدا مجری مطرح این برنامه به اقدامات کی‌روش در تغییر بنیه تیم ملی مصر بدون توجه به اسم و رسم بازیکنان پرداخت و گفت: جرأت کی‌روش مثال زدنی است. همیشه پیش از این دو باشگاه الاهلی و الزمالک بیشترین بازیکن ملی پوش را در ترکیب تیم ملی داشتند و از بقیه باشگاه های یک یا دو بازیکن در ترکیب تیم ملی حضور داشت.

هیچ مربی ای قبل از کی‌روش جرأت نداشت و بازیکنان بزرگ این دو باشگاه را خط بزنند اما کی‌روش به محض حضور روی نیمکت انقلاب خود را با شجاعت انجام داد.

هجمه های زیادی به او وقتی بازیکنان دو باشگاه بزرگ مصر را خط زد انجام شد ولی او به کارش ادامه داد. با دعوت بازیکنان گمنام و کمتر شناخته شده موفق شد نتایج خوبی را بگیرد و به همه ثابت کرد اراده تغییر بزرگ را دارد.

نظر شما