شناسهٔ خبر: 51264814 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

انتصاب فرمانده جدید یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان تهران

مرضیه امیری

سرهنگ مجتبی نوری به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت میراث‌فرهنگی تهران منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی،  مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان تهران روز دوشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۰ با حضور سردار حسن مهری  فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی ، پرهام جانفشان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، جمعی از معاونان و مدیران ستاد فرماندهی و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم پرهام جانفشان ضمن تقدیر از زحمات شهرام صابری سرپرست پیشین یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان تهران، بر لزوم توجه و برخورد فرمانده جدید یگان حفاظت با جرایم بر علیه میراث‌فرهنگی تأکید و برای او در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه سردار حسن مهری  فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی با اشاره بر لزوم بهره‌گیری از منابع انسانی متعهد و فناوری‌های نوین در حفاظت و صیانت از مواریث تاریخی، خواستار تعامل مؤثر با مدیرکل، مراجع قضایی، انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط استانی برای تحقق اهداف یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شد.

در پایان مراسم سردار مهری با اهدای لوح سپاس از زحمات صابری در طول تصدی سرپرستی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان تهران قدردانی و طی حکمی سرهنگ مجتبی نوری را به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان تهران منصوب کرد.

نظر شما