شناسهٔ خبر: 51264645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار زنجان:

وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های طارم و خرمدره نگران کننده است

زنجان-استاندار زنجان گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های طارم و خرمدره نگران کننده است و باید فرمانداران این شهرستان‌ها تدابیر لازم را در جلوگیری از شیوع کرونا مد نظر قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری ویروس کرونا در محل استانداری زنجان، بر لزوم تقویت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و گفت: این مهم در استان باید مد نظر همه افراد جامعه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نباید با ارائه آمار نادرست شهروندان را ترساند، اظهار کرد: در این خصوص باید نهایت دقت را به خرج داد.

استاندار زنجان گفت: خوشبختانه با بهتر شدن اوضاع، کرونا از اولویت اصلی کشور خارج می‌شود و از تمامی دستگاه‌های متولی امر بهیاران، پزشکان، پرستاران، سپاه، بسیج در امر کنترل کرونا تشکر می‌شود.

افشارچی تاکید کرد: وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های طارم و خرمدره نگران کننده و جدی است و باید فرمانداران این شهرستان‌ها تدابیر لازم را در جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس را در دستور کار قرار دهند.

وی به روند افزایشی شیوع کرونا در شهرستان طارم اشاره کرد و ابراز داشت: متاسفانه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جامعه به سمت عادی انگاری پیش می‌رود و مطالعات انجام شده نشان می‌دهد در شهرستان طارم ۱۵۹۱ دانش‌آموز مبتلا به کووید - ۱۹ شدند.

استاندار زنجان به آمار بیماران کرونایی و آمار دانش آموزان مبتلا به ویروس کرونا در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در این خصوص نسبت به درستی آمارهای ارائه شده در خصوص بیماری کرونا به مردم دقت شود.

افشارچی تصریح کرد: باید مردم نسبت به تزریق واکسن کرونا تلاش کنند تا ایمنی کامل ایجاد شود.

نظر شما