شناسهٔ خبر: 51264640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انجام امور قضایی جانباختگان و مصدومان حادثه اتوبان کاشان – قم در کهگیلویه و بویراحمد

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری انجام امور قضایی جانباختگان و مصدومان حادثه اتوبان کاشان – قم در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار هم استانی که در این حادثه ی غمگین دچار آسیب  شده اند، با اعلام این خبر، این مصیبت را به آنان تسلیت گفت.

ملک حسینی در این پیام عنوان داشت؛ هجران ابدی و غم از دست دادن عزیزان آلامی دردناک است که همواره بر قلب‌ها سنگینی می‌ نماید و طریقی جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران برای شتافتگان به دیار باقی، نیست و آهنگ رحیل بر همگان نواخته خواهد شد.
ضایعه ی تلخ سانحه رانندگی بامداد دیروز که منجر به جان باختن تعدادی از مسافران هم استانی در اتوبوس مسافربری مسیر دهدشت-تهران گردید، موجب اندوه و تألم فراوان همگان شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و اعلام تأسف، به عموم مردم گرانقدر استان و همه خانواده های داغدار و به سوگ نشسته مسافران این اتوبوس، صمیمانه تسلیت عرض نموده و رضوان و مغفرت و رحمت بیکران الهی، در جوار انبیاء و اولیاء را برای جانباختگان، و شفای عاجل برای مجروحان این سانحه را، از خداوند منان مسئلت نموده و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت داریم.

از همه عوامل و پرسنل امدادی دستگاههای خدمات رسان که یاریگر آسیب دیدگان این سانحه دلخراش بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمائیم.

 ملک‌حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان این اعلامیه بیان داشت: به اطلاع خانواده های محترم متوفیان و مجروحان این حادثه می رساند، که با توجه به هماهنگی های مستقیم با دادستان محترم مرکز استان اصفهان و نیز دادستان محترم شهرستان کاشان، تمام اقدامات قضایی در آن حوزه قضایی به نحو کامل در حال انجام می باشد و ضمن اینکه با توافق صورت گرفته در راستای سهولت، نیابت قضایی به مقصد شهر دهدشت ارسال تا خانواده های داغدار ضرورتی به عزیمت به محل وقوع تصادف نباشد و جهت اخذ شکایات و سایر تشریفات تشکیل پرونده قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴
 

نظر شما