شناسهٔ خبر: 51264567 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اورلوف: سماک! بازی خوب می‌خواهی آزمون

یک مفسر مشهور روسی اظهار داشت که چنانچه سردار آزمون امشب در ترکیب زنیت باشد، دیدار جذابی در پیش خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در دور پایانی رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب زنیت در استادیوم خانگی خود پذیرای چلسی خواهد بود. راهیابی قهرمان روسیه به لیگ اروپا قطعی شده و چلسی نیز برای حفظ صدرنشینی به دنبال پیروزی برابر میزبان خود است.

 

گنادی اورلوف مفسر سرشناس روسی انتظارات خود از بازی امشب دو تیم را به اشتراک گذاشت. او گفت: من هم مثل بقیه منتظرم که زنیت تمام توانایی هایش را به نمایش بگذارد. بازی با بهترین باشگاه اروپا، یک امتحان فوق العاده ای است. چنین مسابقه ای برای بازیکنان زنیت شاید اولین و آخرین فرصت باشد. 

 

او ادامه داد: ما باید نشان دهیم که هر بازیکن و کل تیم چه توانایی هایی دارند و یک تصویر زیبا از خود به جا بگذاریم. اگر خوب بازی کنید، در تاریخ ثبت خواهید شد. من با خوش بینی به این دیدار نگاه می کنم. آنها باید خودشان را ثابت کنند. اگر سردار آزمون و باریوس در ترکیب اصلی داشته باشد، بازی خوبی خواهد بود.

 

سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت در 3 دیدار اخیر تیمش یا به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده و یا در نیمه دوم تعویض شده است و باید دید سرگئی سماک سرمربی زنیت امشب به بازیکن ایرانی تیمش فرصت کافی برای درخشش را می دهد یا خیر.

نظر شما