شناسهٔ خبر: 51264553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دانشجویان نقش تعیین کننده‌ای در مبارزات آزادی‌خواهانه داشتند

فرمانده سپاه بوکان با صدور پیامی ضمن پاسداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای دانشجو در سال ۱۳۳۲ را گرامی داشت.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی فرمانده سپاه بوکان با صدور پیامی ضمن پاسداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای دانشجو در سال ۱۳۳۲ را گرامی داشت.

متن این پیام بدین شرح است:

دانشجویان همواره نقش تعیین کننده‌ای در مبارزات آزادیخواهانه ملت بیدار ایران اسلامی و بویژه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایفا کرده‌اند، حضور آگاهانه دانشجویان در صحنه های مبارزه با رژیم ستمشاهی در کنار سایر اقشار انقلابی کشور عزیزمان ایران هرگز از حافظه تاریخی این مرز و بوم و ملت آگاه آن پاک نخواهد شد و در این رهگذر دانشجویان بسیاری جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در راه پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی در ادوار مختلف به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پرخیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

اکنون نیز در تداوم حرکت تاریخی و نفی سلطه بیگانگان دانشجویان آگاه و انقلابی در راه صیانت از آزادی و استقلال و مقابله با سلطه گران جهانی به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری با کسب بصیرت سیاسی چشم به فتح قله‌های علوم دوخته‌اند تا فردایی بهتر را برای امت اسلامی رقم بزنند و دشمنان قسم خورده انقلاب و ملت را همان‌گونه که در جنگ سخت به شکست کشاندند در جنگ نرم نیز ناامید و سرخورده کنند.

سپاه بوکان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دانشجویی، یقین دارد فرزندان میهن اسلامی در کسوت علم و دانش همانند بیش از سه دهه پرافتخار نظام اسلامی در ادامه راه پیشگامان مبارزات استکبارستیزی در دوران ستم‌شاهی، بار دیگر پیروز میدان خنثی‌کردن توطئه‌های ایادی سلطه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جهان خواهند بود.

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی

فرمانده سپاه بوکان

انتهای پیام

نظر شما