شناسهٔ خبر: 51263776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پیگیری مطالبات جامعه توسط دانشجویان قطعاً اثربخش است

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه گفتن و پیگیری مطالبات جامعه توسط دانشجویان قطعاً اثربخش است، گفت: دولت جدید با نگاهی متفاوت تر از دولت های گذشته وارد میدان شده و این نتیجه مطالبات دانشجویان در این زمینه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» شامگاه(سه شنبه 16 آذر) در همایش روز دانشجو که با حضور جمعی از مسئولین و دانشجویان استان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه دانشجویان نباید چنین نشست هایی را بی نتیجه بدانند، گفت: توجه مسئولین به روز دانشجو و هم اندیشی با دانشجویان یکی از جلوه های مهم و اثرگذار این روز است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه گفتن و پیگیری مطالبات جامعه توسط دانشجویان قطعاً اثربخش است، افزود: دولت جدید با نگاهی متفاوت تر از دولت های گذشته وارد میدان شده و این نتیجه مطالبات دانشجویان در این زمینه است.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز کارایی و فعال بودن دولت در عرصه های مختلف متأثر از پیگیری های دانشجویان و دانشگاهیان است، اظهار کرد: رهبر انقلاب بارها بر میدان دادن به جوانان و دانشجویان تأکید کرده اند لذا مطالبات آن ها قطعاً اثربخش است.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مطالبات دانشجویان اگر شفاف و جدی همراه با اخلاق و دلسوزی بیان شود قطعاً آثار آن دیده می شود، ادامه داد: برخی از ضایعاتی که امروز کشور با آن مواجه است به دلیل خاموش بودن یا عدم مطالبه درست دانشجویان از دولت های قبل بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اگر در مسئله ای فرهنگ سازی عمومی شکل گرفت و تبدیل به گفتمان عمومی جامعه شد دولتمردان وادار به حرکت در مسیر این گفتمان هستند تا آن را در جامعه حاکم کنند.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه باید یکی از وظایف و برنامه های مسئولین پیگیری و حمایت از مطالبات دانشجویان باشد، خاطرنشان کرد: همه باید مطالبات مطابق با شرایط و امور داشته باشیم و به دولتمردان کمک کنیم تا مشکلات کشور و استان به تدریج رفع شوند.

 

پایان پیام/512

نظر شما