شناسهٔ خبر: 51263376 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

توزیع گوشت نذری میان نیازمندان توسط بچه‌های کانون شهید قشقائی

حجت‌الاسلام موسوی از توزیع ۵۰ بسته گوشت به همت بچه‌های کانون فرهنگی هنری شهید قشقائی میان خانواده‌های کم بضاعت و نیازمند خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت الاسلام «سید محمد باقر موسوی»؛ با اشاره به رویکردهای حمایت کانون فرهنگی هنری قشقایی در در راستای دستگیری از محرومان و خانواده های کم بضاعت گفت: مرحله جدید توزیع گوشت نذری به همت بچه های این کانون در  حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید قشقائی مسجد امام علی(ع) شهر قدس  افزود: در همین این راستا، ۵۰ بسته گوشت نذری از سوی بچه های مسجد تهیه و میان خانواده های کم بضاعت و محروم در حال توزیع است.

 

امام جماعت مسجد امام علی(ع)بیان کرد: در مجموع برای تهیه این تعداد بسته گوشت، 2 میلیون و 600 هزار تومان هزینه شده که اعتبار آن با کمک و همت خیران و نیکوکاران تامین شده است.

 

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: این بسته های گوشت نذری در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، بین فقرا و نیازمندان توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: کمک به خانواده های نیازمند یکی از رویکرد های این کانون فرهنگی و هنری است که در دوران شیوع کرونا این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید قشقائی گفت: بچه های این کانون در فعالیت های فوق برنامه خود تا کنون طرح های مختلفی در زمینه کمک به خانواده های محروم و کم بضاعت انجام داده اند.

پایان پیام/40

نظر شما