شناسهٔ خبر: 51259907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه:

تشکیل محله اسلامی یکی از اهداف مهم پایگاه بسیج است

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج محمد رسول الله(ص) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه،امام جماعت مسجد حضرت قائم(عج)،فرمانده حوزه امام محمد باقر(ع)،هیات امنای مسجد و شورای حوزه و پایگاه در مسجد حضرت قائم(عج) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج محمد رسول الله(ص) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه،امام جماعت مسجد حضرت قائم(عج)،فرمانده حوزه امام محمد باقر(ع)،هیات امنای مسجد و شورای حوزه و پایگاه در مسجد حضرت قائم(عج) برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام طالبی با تاکید بر ظرفیت بالای بسیج و مسجد گفت:با تعامل و همکاری مسجد و پایگاه بسیج می توان بسیاری از معضلات محله را حل کرد و این همکاری باید در تمامی زمینه ها پیگیری  و ادامه یابد.

در ادامه سرهنگ مجیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر اثر گذاری پایگاه بسیج بر شهر گفت:پایگاه بسیج باید با محوریت مسجد و کمک مردم ،محله اسلامی را تشکیل دهد و در این جهت با قدرت به پیش رود.

وی افزود: پایگاه بسیج باید حول محور مسجد با پیشگامی امام جماعت  طرح تشکیل محله اسلامی در تراز انقلاب اسلامی عملیاتی کند که این طرح برکات فراوانی در محله و شهر خواهد داشت.

سرهنگ مجیری با اشاره به حضور فعال و موثر مردم در تمام وقایع کشور گفت:هر کجا مردم ما وارد میدان شدند ما در آن عرصه موفق و سربلند بودیم که نمونه بارز آن کمک های معیشتی،مقابله با کرونا و واکسیناسیون سراسری بود.

وی ادامه داد:الان هم اگر در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و ... می خواهیم موفق باشیم باید مردم نقش آفرین باشند و اینجاست که وظیفه بسیج در نقش آفرینی مردم بروز پیدا می کند.

در دامه برنامه به مناسبت روز دانشجو از یکی از دانشجویان بسیجی پایگاه و همچنین نوجوان قهرمان کاراته استان  استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در پایان مراسم ضمن تشکر از زحمات برادر آقایی در مسئولیت فرمانده پایگاه بسیج،آقای عیدی وندی به عنوان فرمانده جدید پایگاه محمد رسول الله(ص) خیابان نظامی شاهین شهر معرفی شد.

نظر شما