شناسهٔ خبر: 51258490 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کاظمی پور: حمایت لازم را از بانوان معلول ورزشکار خواهیم داشت

سرپرست معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: برای تداوم مدال آوری بانوان ورزشکار معلول در رقابت های آینده، حمایت لازم را از آنها خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مریم کاظمی پور در مراسم استقبال کاروان ایران در بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین، گفت: امروز یکی از بهترین روزهایی است که انتظار آن را می کشیدیم؛ زمانی که پرچم کشورمان توسط دختران و پسران جوان در رقابتهای آسیایی به اهتزاز درمی‌آید، افتخار بزرگی برای کشورمان است.

وی گفت: به عنوان نماینده ورزش بانوان کشور از همین تریبون به جامعه ورزش کشور اعلام می کنم که حامی بانوان ورزشکار از هر طیفی هستم و برای موفقیت و تداوم مدال آوری آنها از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

کاظمی پور در طی کمتر از ۲ ماهی که سرپرستی معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان را بر عهده گرفته ام برای سومین بار است که برای استقبال بانوان ورزشکار کشورمان در فرودگاه حاضر می شوم تا به آنها ثابت کنیم که در تمام سطوح حامی بانوان ورزشکار هستیم.

کاظمی پور افزود: برای ما ورزشکار افراد معلول و غیرمعلول فرق نمی کند، ما از تمام ورزشکارانی که پرچم کشورمان را در رویدادهای آسیایی و بین المللی به اهتزاز درمی آورند، حمایت لازم را داریم.

وی در پایان با اشاره به درخشش خوب خلیلی دروازه بان تیم هندبال بانوان، گفت: در خور و شخصیت این بانوی توانمند از او تقدیر خواهیم کرد. امیدوارم این مسیر موفقیت همچنان تداوم داشته باشد.

نظر شما