شناسهٔ خبر: 51258466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موحد: پیگیر وضعیت درمان و انتقال مصدومان حادثه اتوبوس هستم

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: برای پیگیری وضعیت درمانی و انتقال مصدومان حادثه مرگبار اتوبوس دهدشت از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلوبه،  در پی وقوع تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری دهدشت به تهران نماینده مردم شهرستان در مجلس پیام تسلیت صادر کرد.

در پیام حجت‌الاسلام موحد آمده است: از هیچ تلاشی برای پیگیری وضعیت درمان و انتقال حادثه دیدگان دریغ نخواهم داشت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ*الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه دلخراش تصادف سحرگاه شانزدهم آذر ۱۴۰۰ برای اتوبوس مسافربری دهدشت- تهران و درگذشت جمع کثیری از بزرگان و عزیزان هم ولایتی و هم استانی و مصدومیت شدید دیگر سرنشینان در دیار غربت ، قلوب همگان را متألم و چشم ها را اشکبار ساخته است.

این جانب به عنوان برادر و خادم دردمند شما،حسب وظیفه به محض خبردار شدن ازوقوع حادثه در عین مغمومیت ونگرانی، پیگیر درمان وانتقال عزیزان بوده و از هیچ تلاشی در جهت کمک به کلیه حادثه‌دیدگان فروگذار نبوده و نخواهم شد.

با نهایت تألّم و تأثّر ، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های معزا ، برای کلیه درگذشتگان از درگاه حضرت احدیت ، غفران الهی و آرامش روحانی و برای کلیه مصدومان طلب سلامت عاجل و کامل و برای کلیه بازماندگان صبر بر مصیبت آرزو می کنم.

به گزارش فارس نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه همچنین در جلسه امروز مجلس با تذکر شفاهی به وزیر بهداشت خواستار رسیدگی به درمان مصدومان شده بود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

نظر شما