شناسهٔ خبر: 51257577 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

این مطلب از صفحه وب گردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

حجاب عجیب افسانه پاکرو در ترکیه ! / بین ایران و اروپا گیر کرده است + عکس

رکنا: از شادی مختاری در سریال جزیره تا مارال بنی آدم و پسرش با استایل شیک افسانه پاکرو در ترکیه را در ادامه می بینید.

صاحب‌خبر -

بازیگربه کسی گفته می‌شود که به‌طور حرفه‌ای یک نقش را در یک نمایش، تئاتر، سینما و تلویزیون بازی می‌کند. بازیگر  بیشتر برای آنان که در نقش بازی می‌کنند به کار می‌رود  بازیگرهرچند که صداپیشه‌ها و بازیگران نقش‌ها در هر برنامه رادیویی نیز ممکن است بازیگر خوانده شوند. بازیگر می‌تواند کار خود را در چهارچوب یک تئاتر، فیلم، مجموعه تلویزیونی یا در حین آموزش دیگر بازیگران انجام دهد. بازیگران گاه به صداگذاری شخصیت‌های کارتونی یا صحبت کردن به جای افرادی در آگهی‌های تلویزیونی هم می‌پردازند

بازیگر جوان و آینده دار کشورمان بعد از تجربه بازی در تلویزیون در سریال جزیره سیروس مقدم در نقش اصلی ظاهر شده است. در ادامه عکس های اینستاگرام بازیگران با تصویری از شادی مختاری در جزیره را در Niksalehi مشاهده کنید.

 

بازیگر

 

بازیگر

شادی مختاری بازیگر جوان کشورمان ۱۸ فروردین ۱۳۷۳ در تهران متولد شد. وی یک برادر کوچکتر از خود دارد و فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی است. وی در سریال جزیره نقش صحرا معشوقه ارشد را بازی می کند.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از مارال فرجاد , افسانه پاکرو , تینا پاکروان , کاوه خداشناس , دیبا زاهدی , الهام اخوان , الهام پاوه نژاد , بهاره کیان افشار , علی سخنگو , امیر جدیدی , سپیده خداوردی , مارال بنی آدم , علی کریمی , احسان کرمی , گلشید بحرایی , کوروش سلیمانی , مینا وحید , غزل شاکری و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

شادی مختاری : در بی‌خبری غصه کم از باخبری نیست…

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

مارال فرجاد : دقیقا یکسال از تاریخ این عکس میگذره ،یکسالی که تجربه های عجیبی را گذروندم و الان که بهش فکر می کنم میبینم قویتر شدم بزرگتر.بیشتر معنی عشق را درک کردم هر نوع عشقی که تصور کنید عشق به خدا ،عشق به زندگی،عشق به همنوع و….. چقدر خوب میشه هممون فرصت زندگی عاشقانه در جهان رو داشته باشیم و هر لحظه را عاشقانه بگذرونیم.

خداروشکر تکنولوژی پیشرفت کرد و گوشی های موبایلمون خاطرات خوب رو یادآوری می کنه و باعث شد این عکس را آناهیتا جان برام بفرسته. این یکسال بیشتر از بودن دوستانِ عزیزم در زندگی لذت بردم و بیشتر عمق قلب مهربونشون رو درک کردم .بمونیم برای هم همیشه.

بازیگر

افسانه پاکرو : اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم دوستی

همکاری بسیار دلنشینی برای من بود

 

بازیگر

تینا پاکروان : روزهای سخت فیلمبرداری سریال خاتون تنها و تنها با بهترین و همراه ترین بازیگران و عوامل سینمای ایران ممکن بود

بازیگر

منبع: نیک صالح

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • مرد جوان گلوی زنش را در شهرری برید / پشیمان نیستم همسرم مستحق مرگ بود!

    مرد جوان گلوی زنش را در شهرری برید / پشیمان نیستم همسرم مستحق مرگ بود!

آیا این خبر مفید بود؟
6 11

نظر شما