شناسهٔ خبر: 51251229 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بهترین بازیکن هندبالیست دیدار تیم ایران و نروژ میهمان «ایراندخت» می‌شود

برنامه «ایراندخت» امروز با فاطمه خلیلی بهفر دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان گفتگو می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان در حال برگزاری است. تیم ملی هندبال زنان ایران در دومین دیدار خود از این رقابت‌ها به مصاف نروژ قهرمان دو دوره المپیک، قهرمانی سه دور جهان و قهرمان هشت دوره اروپا رفت و با نتیجه ۹ بر ۴۱ بازی را واگذار کرد. 

در این دیدار فاطمه خلیلی بهفر دروازه بان تیم ملی ایران بهترین بازیکن زمین معرفی و تاریخ ساز شد. او در این دیدار عملکرد قابل توجهی داشت و بارها مقابل مهاجمان تیم ملی نروژ قرار گرفت و مانع باز شدن دروازه تیم ملی ایران شد.

او در بازی تیم ملی ایران مقابل رومانی نیز عملکرد فوق العاده داشت و سایت فدراسیون جهانی هندبال نیز عملکرد او را تحسین کرد. 

مائده علاقه‌مند در گزارش امروز خود در برنامه «ایراندخت» با خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان درخصوص این افتخارآفرینی گفتگو می‌کند. 

بسته گزارشی معصومه کیانی هم در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال بانوان برای آماده شدن در رقابت‌های آسیایی است که با مریم ایراندوست سرمربی این تیم صحبت می‌کند.

«ایراندخت» به تهیه کنندگی فتانه سوزنده، گویندگی بتول مرادی، گزارشگری معصومه کیانی و مائده علاقه مند امروز ۱۶ آذر ماه از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

  • جزئیات اولین حضور بانوان هندبالیست در مسابقات جهانی
  • نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو در برنامه امروز «ایراندخت»

نظر شما