شناسهٔ خبر: 51248636 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اختلاف 15 میلیون یورویی بارسا و سیتی بر سر تورس

اختلاف مبلغ مدنظر بارسلونا و منچسترسیتی برای انتقال فران تورس، شرایط انتقال این بازیکن را پیچیده کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هدف اصلی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب فران تورس، مهاجم اسپانیایی، است که برای منچسترسیتی به میدان می‌رود.

ژاوی هرناندز از زمان حضورش روی نیمکت نوکمپ خواهان جذب این بازیکن بوده و باشگاه نیز تصمیم گرفته که این درخواست مربی جدیدش را برآورده کند.

چند روز پیش مشخص شد که متئو المانی، مدیر فوتبال بارسا، به منچستر سفر کرده تا مذاکرات را پی گرفته و این انتقال را نهایی کند.

پس از آن تایید شد که این باشگاه با تورس به توافق نهایی رسیده و حتی موفق شده رضایت پپ گواردیولا را نیز برای انجام این انتقال کسب کند. با این حال این مربی اسپانیایی در کنفرانس خبری خود گفت که بازیکنان سیتی به صورت رایگان از این تیم جدا نخواهند شد.

 

 

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده که مدیران دو باشگاه منچسترسیتی و بارسلونا همچنان 15 میلیون یورو با یکدیگر اختلاف دارند. باشگاه انگلیسی خواهان دریافت 60 میلیون یورو برای فروش تورس است و بارسلونا صرفا حاضر به پرداخت 45 میلیون یورو است.

با این حال این روزنامه باور دارد که این مبلغ در حدی است که خواسته سیتی چندان غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد و احتمال زیادی وجود دارد که مذاکرات در روزهای پیش رو به سمتی برود که مدیران دو باشگاه بتوانند خیلی زود به توافقی قابل قبول برای طرفین دست پیدا کنند.

هرچند، شرایط در حال حاضر برای بارسا پیچیده شده و علیرغم کسب رضایت تورس و گواردیولا، شاید نتواند این انتقال را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نهایی کند.

نظر شما