شناسهٔ خبر: 51248308 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بغض توپ طلا در آلیانس آرنا خالی می شود

لواندوفسکی در تدارک انتقام از تیم سابق مسی

روبرت لواندوفسکی که جنگ بر سر توپ طلا را به لیونل مسی باخت، به دنبال این است تا از تیم سابق او انتقام بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی مجبور شد تلخی شکست در همه‌پرسی «فرانس فوتبال» برای جایزه بهترین فوتبالیست سال 2021 را ببلعد. توپ طلا به لئو مسی رسید هرچند بسیاری از کارشناسان معتقدند این ستاره لهستانی برای کسب توپ طلا سزاوارتر بود. بر کسی پوشیده نیست که ستاره بایرن شکست بزرگی را احساس کرده است و مطمئناً همچنان می خواهد نشان دهد که در حال حاضر کسی بهتر از او وجود ندارد. یک فرصت خوب برای اثبات این موضوع وجود دارد و آن هم، حذف تیم سابق رقیب او در کسب عنوان توپ طلا از لیگ قهرمانان اروپاست.

 

روبرت لواندوفسکی سال فوق العاده ای از نظر موفقیت های فردی را پشت سر گذاشته است. با این حال، معلوم شد که این موفقیت ها برای بردن توپ طلا کافی نیست، جایزه ای که توسط روزنامه نگاران سراسر جهان در رای گیری سازماندهی شده توسط روزنامه فرانسوی "فرانس فوتبال" اعطا می شود.

 

مسی برای هفتمین بار توپ طلا را از آن خود کرد. این بازیکن آرژانتینی در فصل جدید برای پاری سن ژرمن بازی می کند، جایی که پس از جدایی طوفانی از بارسلونا به آنجا رفت. بلوگرانا این روزها بدون مسی خیلی بد کار می کند و هر لحظه ممکن است اوضاع برای این تیم بدتر شود. برای اطمینان از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان، بارسلونا باید فردا شب بایرن مونیخ را شکست دهد، چرا که اگر این اتفاق رخ ندهد بنفیکا ممکن است بالاتر از آنها راهی مرحله بعد شود. تیم پرتغالی در خانه مقابل دینامو کیف بازی خواهد کرد. باواریایی ها اما قصد ندارند باعث صعود تیم ژاوی شوند.

 

انتظار می رود روبرت لواندوفسکی در ترکیب اصلی بایرن برای دیدار با بارسلونا قرار بگیرد. امکان برداشتن پا از روی گاز برای او وجود ندارد. ناگلزمن نشان داده است که قصدی برای تعویض این لهستانی ندارد. او همواره تشنه گلزنی است و تقریبا همیشه در ترکیب اصلی حضور داشته و تا پایان نیز بازی کرده که البته دیداری در دور اول جام حذفی آلمان در این باره استثنا محسوب می شود.

 

بایرن مونیخ در حال حاضر مطمئن است که در گروه E رتبه اول را به دست خواهد آورد و از نظر تئوری ناگلزمن می تواند به بخش بزرگی از بهترین بازیکنان خود استراحت دهد. با این حال، در دیدار برابر بارسا اینگونه نخواهد بود و طبق گزارش "بیلد"، اکثریت ترکیب اصلی به رهبری رابرت لواندوفسکی، به مصاف تیم ژاوی می روند.

 

لهستانی شکست را در همه پرسی توپ طلا احساس کرد و بسیاری از هواداران معتقدند که او ممکن است بخواهد از رقیب خود "انتقام" بگیرد. "لوی" این شانس را دارد که بارسلونا، باشگاه سابق لئو مسی را به لیگ اروپا بفرستد. آیا خود بازیکن اینطور به این موضوع برخورد می کند؟ پاس قطعی دادن به این موضوع سخت است. با این حال مسلم است که او مثل همیشه تشنه گلزنی خواهد بود.

 

 

منبع: اسپورت دات اس ای لهستان

نظر شما