شناسهٔ خبر: 51248020 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

نماینده ولی‌فقیه در‌‌ کرمانشاه: دانشجویان از سال ۴۲ در خط مبارزه با استکبار جهانی حضور دارند

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه بابیان اینکه دانشجویان، از سال ۴۲ در خط مبارزه با استکبار جهانی حضور دارند، استقبال ۴۰ اتوبوس دانشجویان از امام راحل در قم، را از قاب‌های ماندگار در تاریخ انقلاب برشمرد.

صاحب‌خبر -
آیت‌الله مصطفی علماء در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به‌ روز دانشجو، ۱۶ آذر را از یوم‌الله‌های مبارزه با استکبار جهانی در تاریخ کشور دانست و گفت: دانشجویان و دانشگاه‌ها و درمجموع جنبش‌های دانشجویی، سهم بسزایی در انقلاب اسلامی داشته و دارند.
 
دانشجویان، از سال ۴۲ در خط مبارزه با استکبار جهانی حضور دارند/ استقبال ۴۰ اتوبوس دانشجویان از امام راحل در قم، از قاب‌های ماندگار انقلاب/ «خمینی، خمینی خدا نگهدار تو ... بمیرد بمیرد دشمن خون‌خوار تو»، شعار اختصاصی دانشجویان در تاریخ انقلاب

دانشجویان، اساتید و دانشگاه‌ها، از سال ۴۲ در خط مبارزه با استکبار جهانی حضور داشتند
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نقش جنبش‌های دانشجویی در پیروزی و استمرار انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و دفاع از آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری، تصریح کرد: دانشجویان، اساتید و دانشگاه‌ها، از سال ۴۲ در خط مبارزه با استکبار جهانی حضور داشتند و امام راحل سخنرانی‌ها و صحبت‌های زیادی در جمع جنبش‌های دانشجویی داشتند.
 
 
دانشجویان، از سال ۴۲ در خط مبارزه با استکبار جهانی حضور دارند/ استقبال ۴۰ اتوبوس دانشجویان از امام راحل در قم، از قاب‌های ماندگار انقلاب/ «خمینی، خمینی خدا نگهدار تو ... بمیرد بمیرد دشمن خون‌خوار تو»، شعار اختصاصی دانشجویان در تاریخ انقلاب
 
شعار‌های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی، از دل دانشگاه‌ها طنین‌انداز شد
علما با تأکید بر اینکه شعار‌های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی، از دل دانشگاه‌ها طنین‌انداز شد، «خمینی، خمینی خدا نگهدار تو ... بمیرد بمیرد دشمن خون‌خوار تو»، را از شعار‌های ماندگار دانشجویان در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: دانشجویان و درمجموع جنبش‌های دانشجویی، در خط امام راحل و امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از کشور و نظام درصحنه حضور دارند.

بعد از قیام ۱۵ خرداد، وقتی امام خمینی (ره) از تهران به قم تشریف آوردند، حدود ۴۰ اتوبوس دانشجو و دانشگاهی‌ها با استقبالی گسترده دیدن ایشان آمدند
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه با بیان خاطره‌ای از نقش دانشجویان در انقلاب، گفت: اوایل طَلبگی بنده بود که بعد از قیام ۱۵ خرداد، وقتی امام خمینی (ره) از تهران به قم تشریف آوردند، حدود ۴۰ اتوبوس دانشجو و دانشگاهی‌ها با استقبالی گسترده دیدن ایشان آمدند، دانشجویان در ارتباط با انقلاب و امام در خط مقدم بودند.
 
 
 
نخست دانشجویان، امام خمینی (ره)، را در شعار‌های انقلابی خود، بت‌شکن خواندند
وی با اشاره به اینکه نخست دانشجویان، امام خمینی (ره)، را در شعار‌های انقلابی خود، بت‌شکن خواندند، اظهار داشت: نمی‌توان از انقلاب اسلامی حرف زد و یادی از شهیدان به‌ویژه شهید آیت‌الله بهشتی و شهید مرتضی مطهری نکرد، نقش این شخصیت‌های برجسته در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برجسته بود.
 

انتهای پیام/

نظر شما