شناسهٔ خبر: 51247114 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حکایت آزار و اذیت یک معلم؛

ماجرای بخشیدن دانش‌آموزان توسط معلم چه بود؟

این روزها فیلم آزار و اذیت یک معلم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ فیلمی که برای ۶ سال پیش است اما اصل ماجرا چیست؟

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، در روز‌های اخیر فیلمی از آزار و اذیت یک معلم توسط دانش آموزانش در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که این امر ناراحتی و واکنش‌های فراوانی از سوی افکار عمومی و مردم را به دنبال داشته است.

صیاد درگاهپور مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: وی  معلم یکی از روستا‌های شهرستان بروجرد بوده که بیش از یک سال بود که ، بازنشسته شده است.

وی گفت:  این فیلم که این روزها در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به شش سال پیش است.  

صیاد درگاهپور  گفت: همان موقع هم حراست و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش قصد ورود به این قضیه را داشته‌اند که این معلم اعلام کردند که این‌ها دانش آموزان من بوده‌اند و من هم گذشت کرده‌ام.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: متأسفانه انتشار این فیلم در فضای مجازی موجب ناراحتی و فشار روحی به خانواده این معلم شده است.

همچنین در این رابطه محمد حسین کفراشی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: این فیلم جدید نیست و مربوط به حدود ۵ سال قبل در یکی از مدارس مختلط روستا‌های شهرستان بروجرد است.

وی گفت : این معلم سال‌های آخر خدمتش بود و پس از این اتفاق رسته شغلی او تغییر یافت و هم اکنون نیز بازنشسته شده است؛ البته در همان ایام خانواده دانش‌آموزان مراجعه و از این معلم عذرخواهی کرده‌اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/س

نظر شما