شناسهٔ خبر: 51247070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس‌جمهور و دولت، لرستان را از تنش شدید آبی نجات دهند

نماینده کوهدشت در مجلس از رئیس جمهور و وزیر نیرو خواست در سفر استانی به لرستان از سدهای در حال احداث بازدید کرده و بودجه آن را تخصیص دهند؛ چراکه لرستان در تنش شدید آبی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی امرووز (سه شنبه 16 آذر ) در جلسه علنی مجلس و در تذکر شفاهی اظهار داشت: لرستان در تنش شدید آبی است و علاوه بر آب کشاورزی، مردم این استان در تامین آب شرب هم مشکل دارند.

وی افزود: چرا در تصمیم‌گیری‌ها درباره آب در خصوص لرستان بحثی نمی‌شود. آیا می‌شود که یک استان در تامین آب کشاورزی و آب شر بی‌بهره باشد، در حالی که این استان منشأ آب است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا وزارت نیرو درباره احداث سدهای لرستان جدیت لازم را ندارد؛ ما می‌خواهیم سیاست‌های غلط گذشته ادامه نیابد.

مبلغی با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به لرستان گفت: با توجه به اهمیت احداث سدها در لرستان از آیت‌الله رئیسی و وزیر نیرو می‌خواهم از سدهای در حال احداث این استان بازدید کرده و دستورات لازم را برای تخصیص بودجه احداث آن صادر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما