شناسهٔ خبر: 51246696 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

با ۲۵ پهپاد و موشک‌های بالستیک

ارتش یمن: وزارت دفاع عربستان در ریاض را هدف قرار دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در تشریح عملیات «منحصر به فرد» روز دوشنبه ارتش در عمق خاک سعودی اعلام کرد که در این عملیات از تعدادی موشک بالستیک و ۲۵ فروند پهپاد استفاده شد و مقر وزارت دفاع عربستان هدف قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های ارتش امروز در یک نشست خبری به تشریح «عملیات هفتم دسامبر» پرداخت و اعلام کرد که نیرو‌های یمنی در پاسخ به جنایات متجاوزان، عملیات نظامی منحصر به فرد را در ریاض، جده، طائف، جیزان، نجران و عسیر انجام دادند.

سریع افزود: ما با تشدید تنش مواجه هستیم و در پاسخ به ادامه تجاوزات و محاصره یمن، عملیات نظامی بیشتری را در چارچوب دفاع مشروع خود انجام خواهیم داد.

وی افزود: در عملیات هفتم دسامبر از ۸ فروند پهپاد قاصف ۲ K و تعداد زیادی موشک بالستیک برای هدف قرار دادن نقاط حساس و مهم در ابها، جیزان و نجران استفاده شده است.
سریع با بیان اینکه در عملیات هفتم دسامبر از تعدادی موشک بالستیک و ۲۵ پهپاد استفاده شده است، ادامه داد: ۵ پهپاد از نوع صماد ۱ و صماد ۲، مواضع نظامی را در مناطق ابها، جیزان و عسیر هدف قرار دادند.
وی گفت: ۶ پهپاد صماد ۲ و صماد ۳ پایگاه هوایی ملک فهد در طائف و آرامکو در جده را هدف قرار دادند.
وی همچنین از همه شهروندان و ساکنان مناطق مورد هدف خواست تا از مناطق و اماکن نظامی در خاک عربستان دوری کنند، زیرا «این اهداف برای نیرو‌های ما مشروع شده است».

نظر شما