شناسهٔ خبر: 51246437 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

عدم نصب علایم ایمنی حادثه مرگبار را رقم زد

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب، از جان باختن راننده یک دستگاه پژو در بزرگراه شهید همدانی خبر داد و گفت: یک دستگاه سواری پژو به علت نقص فنی در حاشیه بزرگراه بدون نصب علائم ایمنی متوقف شد و این امر مرگ راننده را رقم زد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- سرهنگ علی همه‌خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب، به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، اعلام کرد: ساعت ۰۶:۵۰ دقیقه صبح روز گذشته، ۱۵ آذرماه، در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی یک دستگاه سواری پژو به علت نقص فنی در حاشیه بزرگراه بدون نصب علائم ایمنی متوقف شد و یک دستگاه سواری پراید با قسمت عقب برخورد کرد.

وی افزود: راننده سواری پژو فردی حدوداً ۴۶ ساله، در حال تعمیر وسیله نقلیه بود و در اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه جان باخت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب، توصیه کرد: رانندگان عزیز پیش از شروع به حرکت و مسافرت وسیله نقلیه را از لحاظ فنی و سیستم‌های ترمز، فرمان و ... بازدید و در صورت خرابی وسیله نقلیه حتماً به منتهی الیه سمت راست هدایت کنند، در صورت امکان از محور بزرگراهی خارج شوند و در قسمت عقب وسیله نقلیه علایم هشدار دهنده نصب کنند و راننده و سرنشینان در محل امن بایستند و با تماس با مراکز امدادی تقاضای همکاری داشته باشند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما