شناسهٔ خبر: 51245931 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

آخرین وضعیت معترضانی که در اصفهان تیراندازی کرده‌اند | تعداد بازداشتی‌های اصفهان اعلام شد

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره اینکه در اعتراضات اصفهان چه تعداد از معترضین بازداشت شدند؟ گفت: در ارتباط با تجمع مردم در اصفهان باید بگویم که مردم حق دارند اگر خواسته یا مطالبه ای دارند را به اطلاع مسولان برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ذبیح الله خداییان در نشست خبری امروز (سه شنبه) ۱۶ آذرماه افزود: مردم اصفهان هم تجمع واعتراضاتی را  داشتند و چندین روز ادامه داشت و آرام و مسالمت آمیز بود و مشکلی ایجاد نشد و همین تجمع مسالمت آمیز و شعور مردم اصفهان، دشمنان را عصبانی کرد و باعث شد تحت تاثیر دشمنان افرادی در صفوف مردم نفوذ کنند و دست به اغتشاش بزنند.  ما نمی توانیم اسمشان را مردم بگذاریم و آنها اقدام به سلب امنیت مردم و تخریب اموال مردم کردند و  مانع طرح صحیح خواسته مردم شدند. خود مردم اصفهان وارد عمل شدند و با کمک نیروی انتطامی آنرا خاتمه دادند.

جزئیات تازه درباره حکم پرونده کرسنت | آیا اتهامی متوجه زنگنه است؟

وی افزود: ۱۳۰ نفر بازداشت شده بودند و قرار برایشان صادر شده بودند و برخی بلافاصله آزاد شدند و دیروز هم اکثر آنها آزاد شدند. جز افرادی که تیراندازی مسلحانه داشتند بقیه با قرار کفالت و وثیقه آزاد شده بودند.

خداییان تاکید کرد: مساله آب اختصاص فقط به اصفهان ندارد و در برخی استان های دیگر ما کمبود آب داریم و مردم توجه داشته باشند اگر  آب پشت  سد کاهش پیدا کند  مسولان باید اولویت بندی کنند. آب آشامیدنی بر آب کشاورزی و صنعتی اولویت دارد و  اگر بنا باشد آب بلافاصله رهاسازی شود ممکن است با کمبود آب آشامیدنی روبرو شویم البته دولت مبالغی اختصاص داد و به خواسته کشاورزان توجه می شود و ان‌شاءالله خسارتشان جبران می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما