شناسهٔ خبر: 51245930 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

حسینی در تذکر شفاهی:

نبود اعتبارات کافی باعث ایجاد مشکل در اتمام پروژه های آبرسانی خوزستان شده است

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه نبود اعتبارات کافی و لازم برای پروژه های آبرسانی و طرح های جامع فاضلاب استان خوزستان باعث شده که اتمام پروژه ها و سرعت کار آنها با مشکل مواجه شود، گفت: برطرف کردن مشکلات استان خوزستان نیاز به رویکرد انقلابی و برنامه محور دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید کریم حسینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 16 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، طی تذکری درخصوص اختیارات معاونان امور مجلس وزارتخانه ها، گفت: اگر بخواهیم همدلی و همکاری موثر میان مجلس و دولت ایجاد شود، باید اختیارات و نقش معاونان پارلمانی بیشتر شود، از این رو سپردن امور استان ها به معاونان پارلمانی ضروری است.

وی در تذکری خطاب به وزیر صمت ادامه داد: افزایش بی رویه قیمت ها در بازار بدون هیچ ترمزی و گاهاً به صورت روزانه به نحوی که قیمت خودروی پراید به 180 میلیون تومان، نیاز به نظارت و اقدامات موثرتری دارد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر نیرو اظهار کرد: تبدیل وضعیت شغلی خانواده های ایثارگران در شرکت ها و سازمان های تابعه انجام نمی شود، مشکل پرداخت حقوق و وضعیت شغلی کارکنان شرکت آبفای روستایی هنوز حل نشده است و هر چه سریعتر تمکین و اقدام لازم صورت گیرد.

حسینی در تذکر دیگری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر نیرو بیان کرد: اعتبارات کافی و لازم برای پروژه های آبرسانی و طرح های جامع فاضلاب استان خوزستان تامین نشده است و این موضوع، اتمام پروژه ها و سرعت کار آنها را با مشکل مواجه کرده است، بنابراین برطرف کردن مشکلات استان خوزستان نیاز به رویکرد انقلابی و برنامه محور دارد./

پایان پیام

نظر شما