شناسهٔ خبر: 51245895 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار قم: پذیرای نظرات کاربردی و انتقادات دلسوزانه اصحاب رسانه هستیم

استاندار قم در نشست صمیمی با اصحاب رسانه با تاکید بر لزوم تلاش برای حل مشکلات مردم، این مهم را وظیفه اصلی مدیران دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمد تقی شاهچراغی در نشست صمیمی با اعضای خانه مطبوعات استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم دیدگاه فراجناحی مدیران و مسئولان دستگاه ها اجرایی، اظهار کرد: پذیرش مسئولیت تنها در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات آنان است.

استاندار قم به بیان لزوم کار مداوم و مستمر در مسیر توسعه همه جانبه، اضافه کرد: اولویت کار با اتمام پروژه های نیمه تمام و متوقف استان است و در این زمینه برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

شاهچراغی با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله فرهنگ و آموزش در اجرای طرح های استان، ادامه داد: پیوست های مناسب فرهنگی آموزشی جزء الزامات پروژه ها و برنامه ریزی های استان خواهد بود.

وی همچنین اهتمام ویژه مدیریت استان به اعتلای هویت و فرهنگ قم را مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: هویت قم مشتمل بر معیشت و سبک زندگی مردم و منطبق بر آموزه ها و باور های دینی و مذهبی است و باید در این مسیر تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در استان بهره مندی از ظرفیت نخبگان به ویژه اصحاب رسانه را یکی از نیاز های مهم جهت رفع مشکلات استان دانست و گفت: پذیرای نظرات کاربردی و انتقادات دلسوزانه رسانه ها هستیم.

استاندار قم همچنین با تاکید بر ضرورت اقدام عملی در جهت رفع دغدغه ها و مشکلات معیشتی و کاری خبرنگاران و اصحاب رسانه، خاطر نشان کرد: مقوله مسکن از جمله مسائل مهم این قشر زحمت کش است که با برنامه ریزی های صورت گرفته انتظار دستیابی به نتایج مطلوب داریم.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

  • مشاور و دستیار رسانه ای استاندار قم منصوب شد
  • هیأت اندیشه‌ورز دانشجویی در قم تشکیل می‌شود

برچسب‌ها:

نظر شما