شناسهٔ خبر: 51244998 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آرمات در گفتگو با مهر:

نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم/ همه عضو خانواده والیبال هستیم

ساناز سلیمان آبادی

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: با جدایی دو بازیکن دستمان خالی شد و نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

مسعود آرمات در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضورش در تیم والیبال هورسان رامسر گفت: طی تماسی که مدیران باشگاه داشته‌اند فعالیتم در تیم هورسان را آغاز کردم. در ابتدا تیم وضعیت خوبی نداشت. زمانی‌که هدایت تیم را قبول کردم فقط یک روز فرصت برای تمرین داشتیم که در این مدت از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کردم.

سرمربی تیم والیبال هورسان ادامه داد: از زحمات مربیان قبلی تیم تشکر می‌کنم. در بازی دوم فرصت بیشتری داشتیم و روی مسائل روحی‌، روانی، فنی و بدنی بازیکنان کار کردیم و توانستیم دو برد به دست آوریم.

وی تاکید کرد: زمانی‌که در تیم حاضر شدم دو بازیکن اصلی در پست پاسور و پشت خط زن از تیم جدا شده بودند و دستمان خالی بود. توانستیم نتایج نسبتاً خوبی کسب کنیم که از زحمات باشگاه تشکر می‌کنم هر امکاناتی خواستیم در اختیارمان قرار داده‌اند تا تیم جنگنده و یکدلی را در اختیار داشته باشیم. تا نیم‌فصل با همین شرایط ادامه می‌دهیم و در نیم‌فصل تیم را تقویت خواهیم کرد تا بتوانیم جایگاه خوبی را بدست آوریم.

سرمربی تیم والیبال هورسان درباره هدف‌گذاری هورسان گفت: در وهله نخست هدف‌گذاری ما این است تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و سپس نیم‌نگاهی به حضور در جمع هشت تیم داریم اگر توانستیم به جمع هشت تیم راه پیدا کنیم سپس برای آن مرحله برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

آرمات درباره تعطیلی لیگ برتر نیز گفت: همه یک خانواده هستیم خارج از رقابت تمام تیم‌های حاضر در لیگ عضو یک خانواده می‌باشند. باید به یکدیگر کمک کنیم. تخریب کردن یا بازیکن در اختیار ندادن تیم سیرجان درست نیست. شاید ما نیز روزی چنین شرایطی داشته‌باشیم، باید همکاری و همدلی کنیم چراکه نام ایران در میان است و باید بهترین تیم را راهی مسابقات کنیم. فدراسیون والیبال و سازمان لیگ درنهایت مجبور به این تعطیلی شد تا تیم خوبی عازم رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان شود.

نظر شما