شناسهٔ خبر: 51244713 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رهبر کره‌شمالی تربیت افسران نظامی "کاملا وفادار" را خواستار شد

سپیده هاشمی

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی امروز (سه‌شنبه) گزارش داد، کیم جونگ اون ریاست گردهمایی مربیان نظامی این کشور را بر عهده داشت و در جریان آن از آنها خواست تا افسرانی پرورش دهند که کاملا به حزب حاکم "وفادار" باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی کره‌شمالی موسوم به کی‌سی‌ان‌ای گزارش داد: کمیته مرکزی حزب کارگران و کمیسیون مرکزی ارتش این گردهمایی را روز شنبه و یکشنبه در خانه فرهنگ ۲۵ آوریل در پیونگ‌یانگ برگزار کردند تا تغییرات و اصلاحات قابل توجهی را در پروژه‌های آموزشی مطابق با "زمان در حال تغییر" انجام دهند.  

در این گزارش آمده است: کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی بر لزوم آماده‌سازی همه دانشجویان افسری برای تبدیل شدن به سربازانی کاملا وفادار به ایده و رهبری حزب و همچنین سازماندهی و ارائه آموزش نظامی که دقیقا براساس ایده، سیاست و روش حزب حاکم باشد، تاکید کرد و اظهار داشت که همه دانشجویان افسری باید به گونه‌ای تربیت شوند که به طور کامل به کمیته مرکزی حزب حاکم وفادار باشند.

در ادامه این گزارش آمده است: کیم جونگ اون سپس خواستار تلاش‌های متمرکز و هماهنگ برای آغاز دوره‌ای برای موجی جدید و پیشرفتی جهشی برای انقلاب آموزشی نظامی شد تا شکست‌ناپذیری نیروهای انقلابی‌مان را تضمین کند.

در جریان این گردهمایی، هیچ اشاره‌ای به نیروی اتمی کره‌شمالی یا کشوری خاص نشده است.

این گردهمایی در حالی برگزار شد که کیم جونگ اون به شدت در تلاش است تا اتحاد ملی را تقویت کند و نظم و انظباط را در بین نیروهای نظامی در بحبوحه مشکلات جدی اقتصادی که در پی پاندمی کرونا و تحریم‌های اقتصادی فلج‌کننده به وجود آمده‌اند، تحکیم ببخشد.

در این گردهمایی کارمندان ارشد آموزش نظامی، مقامات ارشد از دفتر سیاسی ارتش خلق کره‌شمالی و ستاد کل و دیگر مقامات مربوطه شرکت داشتند. این گردهمایی جدید هشتمین نشست این چنینی کره‌شمالی و دومین نشست این چنینی از زمان روی کار آمدن کیم جونگ اون در سال ۲۰۱۱ میلادی محسوب می‌شود. نشست قبلی نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی برگزار شده بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما