شناسهٔ خبر: 51244692 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

ساعت بازی پورتو و اتلتیکومادرید| مثلث صعود بین طارمی، سوارز و زلاتان!

حساس‌ترین بازی هفته آخر UCL بین پورتو و اتلتیکو برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ مسابقه شروع خواهد شد. بدون‌شک حساس‌ترین بازی‌های امشب مربوط به گروه‌B مسابقات می‌شود که ۳ تیم پورتو، میلان و اتلتیکو‌مادرید برای صعود رقابت خواهند کرد. در این گروه لیورپول پیش‌از‌این صعودش به مرحله بعدی این رقابت‌ها را قطعی کرده است.

رقابت برای جایگاه سوم

در گروه اول این مسابقات مطابق انتظار منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن صعودشان را به مرحله بعد قطعی کرده‌اند و ۲ تیم لایپزیش و کلوب نیز برای رسیدن به لیگ اروپا بازی خواهند کرد. در این گروه سیتیزن‌ها با ۱۲ و غول‌های پاریسی با ۸‌امتیاز در انتظار مرحله بعدی این بازی‌ها هستند و لایپزیش و کلوب با ۴‌امتیاز رقابت شانه‌به‌شانه‌ای با هم دارند. در روز آخر مسابقات این گروه، پاری‌سن‌ژرمن از کلوب پذیرایی خواهد کرد و منچسترسیتی در آلمان به میهمانی لایپزیش خواهد رفت.

۳ تیم در انتظار صعود

تیم فوتبال اتلتیکو‌مادرید اسپانیا برای بازی با پورتو پرتغال در لیگ قهرمانان اروپا مشکلاتی در خط دفاعی دارد. تیم فوتبال پورتو پرتغال امشب در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود به‌مصاف اتلتیکو‌مادرید اسپانیا می‌رود. پیروزی در این بازی، صعود پورتو به دور بعدی این مسابقات را در‌پی خواهد داشت. انتظار می‌رود مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، همانند مسابقات قبلی این تیم در ترکیب اصلی حضور داشته باشد و شانس خود را برای گل‌زنی امتحان کند. این بازی در‌حالی برگزار می‌شود که طبق اعلام روزنامه «رکورد» پرتغال، اتلتیکو ۳ مدافع اصلی و مرکزی خود را به دلایل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد.

این روزنامه خبر داد خوزه‌خیمنز، مدافع اروگوئه‌ای اتلتیکو، که در تمرین روز یکشنبه این تیم حضور داشت، دیروز در تمرین غایب بود تا تردید‌ها درباره بهبودی او در آستانه این مسابقه بالا بگیرد. علاوه‌بر‌این، فیلیپه، مدافع برزیلی، محروم است و ساویچ، مدافع مونته‌نگرویی، نیز به‌خاطر آسیب‌دیدگی به بازی با پورتو نمی‌رسد. به‌این‌ترتیب اتلتیکو فقط ماریو‌هرموسو را برای دفاع مرکزی در اختیار دارد تا این فرصت برای طارمی و هم‌تیمی‌هایش برای گل‌زنی و پیروزی در این مسابقه فراهم شود.

در دیگر‌ دیدار این گروه نیز لیورپول که پیش‌تر صعود‌ش را به مرحله بعدی این رقابت‌ها قطعی کرده است، باید در ورزشگاه سن‌سیرو به میهمانی میلان برود. روسونری درصورت پیروزی مقابل لک‌لک‌ها می‌تواند نیم‌نگاهی به صعود از این گروه داشته باشد. لیورپول با ۱۵‌امتیاز صدرنشین مطلق این گروه است و پورتو با ۵‌امتیاز در تعقیب این تیم به سر می‌برد. ۲ تیم اتلتیکومادرید و میلان نیز با ۴‌امتیاز به‌دنبال راهی برای صعود هستند.

بازی‌های گروه C و D این رقابت‌ها امشب هیجان چندانی ندارد. تقریبا تکلیف این ۲ گروه با بازی‌های هفته گذشته تمام شد. آژاکس و اسپورتینگ از گروه سوم این بازی‌ها تقریبا صعودشان قطعی به نظر می‌رسد و فقط یک معجزه می‌تواند جلوی صعود اسپورتینگ را بگیرد. نماینده پرتغال در این گروه با ۹ امتیاز و تفاضل ۴+ در رده دوم جدول است و دورتموند با ۶ امتیاز و تفاضل ۶- در تعقیب این تیم است.

باخت اسپورتینگ مقابل آژاکس و پیروزی پرگل دورتموند برابر بشیکتاش می‌تواند یکی از معجزات فوتبال در این گروه باشد. در گروه آخر، اما تکلیف همه‌چیز مشخص شده و رئال‌مادرید و اینتر به‌عنوان تیم‌های اول و دوم صعودشان را به مرحله بعدی قطعی کرده‌اند و شریف هم سهمیه اروپا را کسب کرده است. شاختار تیم حذف‌شده از این گروه لقب گرفته است.

نظر شما