شناسهٔ خبر: 51235634 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

نیمکت نشینی آزمون صدای چهره مطرح روسی را هم درآورد

کاپیتان سابق زنیت در گفتگویی اعلام کرد از اینکه سردار آزمون به همراه آرتم زیوبا به صورت همزمان بازی نمی کنند، متعجب است.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

سرگئی سماک در چند دیدار اخیر تیمش با تغییر سیستم، از میان سردار آزمون و آرتم زیوبا یک نفر را در ترکیب اصلی قرار داده و دیگری روی نیمکت نشسته است. آندری کوبلف، کاپیتان سابق زنیت سن پترزبورگ به رسانه ریانووستی گفت که او به طور کامل دلایل این تصمیم را نمی داند که چرا سرگئی سماک دیگر از هردوی آرتم زیوبا و سردار آزمون در حمله استفاده نمی کند.

زیوبا در این فصل لیگ برتر روسیه در ۱۷ بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده و آزمون در ۱۵ بازی ۷ گل زده است. در فصل گذشته لیگ روسیه، مهاجمان زنیت روی همدیگر ۳۹ گل به ثمر رساندند. زیوبا ۲۰ گل آقای گل شد در حالی که آزمون ۱۹ گل به ثمر رساند. پس از ورود کلاودینیو برزیلی، زنیت تنها با یک مهاجم نوک به مصاف حریفان می رود و مهاجم دوم روی نیمکت ذخیره ها باقی می ماند.

آندری کوبلف، کاپیتان سابق زنیت سن پترزبورگ در این خصوص گفت: همیشه صحبت کردن از بیرون آسان است، اما من خودم تعجب کردم که چرا فرصت حضور در ترکیب بین زیوبا و آزمون تقسیم شد. این زوج گل های زیادی به ثمر رساندند و آنها بارها در کنار یکدیگر بازی کردند. بنابراین، سرگئی سماک به دنبال تعادل است. او تغییر سیستم داده و برنامه هایش را روی کلاودینیو به همراه مالکوم و یک مهاجم مرکزی چیده است. 

او ادامه داد: با رسیدن به زمان برگزاری فشرده مسابقات، زنیت امتیازات زیادی را از دست می دهد. در اوج ماندن سخت است. این تیم بازیکنان زیادی دارد که برای تیم های ملی خود بازی می کنند. آنها در این بخش از فصل بازی های زیادی انجام دادند. 

کوبلف همچنین گفت: شما نمی توانید مسافت طولانی را بدون مشکل پیاده روی کنید. زنیتی ها در حال از دست دادن امتیاز هستند. آنها در دیدار با روستوف موقعیت های زیادی داشتند. اگر حداقل نیمی از آن ها را به گل تبدیل می کردند، می توانستند برنده شوند. البته روستوف هم عملکرد خوبی در زمین داشت.

نظر شما