شناسهٔ خبر: 51235477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار اردبیل: فرمانداری‌ها به خانه امید مردم تبدیل می‌شود

اردبیل _ایرنا _ تلاش دولت سیزدهم برای تبدیل فرمانداری‌ها به خانه امید مردم و افزایش اعتماد عمومی جامعه به این تشکیلات سیاسی واجرایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، رضا قاسمیان دوشنبه در آیین معارفه سرپرست فرماندرای خلخال افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم اعتماد مخدوش شده مردم به دولت ترمیم شده است. 

وی با تاکید بر ایجاد فرصت های اشتغال در مناطق محروم استان بیان کرد: مانع تراشی در برابر  سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و رونق اشتغال  باید ازذهن مدیران اجرایی استان حذف شود.

وی اضافه کرد: حل مشکل اشتغال در استان اردبیل  نیازمند استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها، شرکت های دانش‌بنیان ،توسعه اشتغال خانگی ،معرفی برند اقتصادی و استفاده و بکارگیری سرمایه مردمی به خصوص سرمایه‌های راکد در دست مردم است. وی با تقدیر از تلاش پنج ماهه مسعود یگانه سرپرست سابق فرمانداری خلخال افزود: امیدوارم سید جواد یحیی‌زاده سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان در پیشبرد اهداف دولت و توسعه منطقه با جدیت تلاش کند.

در این جلسه حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال نیز با تاکید بر اینکه بی توجی‌های مدیران گذشته استان اردبیل به این شهرستان باید توسط دولت سیزدهم  جبران شود، افزود: مردم خلخال از خیرات و برکات سفر دولت قبلی به استان بی‌بهره شدند و هم اکنون منتظر دریافت ثمرات سفر اخیر رئیس جمهوری واعضای دولت به این استان هستند.

وی گفت:با توجه به اینکه در گذشته فرصت‌های زیادی برای توسعه اقتصادی خلخال از دست رفته است،دیگر زمانی برای فرصت‌سوزی باقی نمانده و انتظار از دولت تلاش برای بهبود معیشت مردم و حل مشکل ریشه‌ای اشتغال است.

نظر شما