شناسهٔ خبر: 51235314 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ایوان پریشیچ:

بهتر است مودریچ فردا شب بازی نکند!

ایوان پریشیچ، ستاره کروات اینتر مدعی شد این تیم شایسته صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اینتر صعود خود به دور حذفی لیگ قهرمانان را مسجل ساخته و در صورت کسب پیروزی در دیدار فردا شب در مادرید برابر رئال به صدرنشینی نیز دست خواهد یافت. ایوان پریشیچ در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و به تمجید از لوکا مودریچ، ستاره هموطن خود در ترکیب تیم رقیب پرداخت.

 

ایوان پریشیچ گفت: "شرایط امسال ما تفاوت چندانی با سال گذشته نداریم و ما همچنان با همان سیستم بازی می کنیم، اما حالا سال هاست همدیگر را می شناسیم. امسال فکر می کنم در لیگ قهرمانان کمی بهتر عمل کردیم، زیرا گل های بیشتری به ثمر رساندیم و شایسته صعود از مرحله گروهی بودیم.

 

 

احتمال تمدید قرارداد با اینتر؟ دو سال گذشته برای من فوق العاده بود. من تشنه موفقیت هستم و ما می خواهیم امسال دوباره قهرمان شویم. ما خوب بازی می کنیم و می خواهیم به همین منوال ادامه دهیم. من دوست ندارم در مورد آینده صحبت کنم و در حال حاضر روی بازی های پیش رو تمرکز کرده ام. ما می خواهیم یک نمایش عالی داشته باشیم و مرحله گروهی را با قرار گرفتن در رتبه اول به پایان برسانیم. ما زمان داریم، قطعا تا چند هفته دیگر صحبت خواهیم کرد تا ببینیم چه خواهد شد.

 

رویارویی با وینیسیوس جونیور؟ ما در مورد چگونگی مقابله با او با یکدیگر صحبت می کنیم. وینیسسوس بازیکن خوب و مانند دیگر بازیکنان رئال مادرید باکیفیت است. ما باید به عنوان یک تیم بازی کنیم و اگر ما مانند چند هفته گذشته باشیم می توانیم برابر رئال مادرید هم موفق شویم.

 

ملاقات با لوکا مودریچ؟ "لوکا ابتدا یک مرد فوق العاده و سپس یک بازیکن درجه یک است. او کاپیتان من است و من برای مودریج احترام زیادی قائل هستم. او بازیکنی شایسته است و کمک زیادی به ما می کند. بیایید امیدوار باشیم که فردا مودریچ بازی نکند، زیرا اینگونه شرایط برای ما راحت تر می شود (با خنده)."

نظر شما