شناسهٔ خبر: 51235187 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توسعه شبکه ارتباطات ثابت و سیار در شوشتر و اندیمشک

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: عملیات توسعه و ارتقاء شبکه ارتباطات ثابت و سیار در شهرستان‌های شوشتر و اندیمشک اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور افزایش پوشش آنتن دهی و رفع مشکلات نقاط کور شبکه ارتباطات سیار در شوشتر و سایت پرسرعت سالن چند منظوره ستاد بحران شهرستان با تکنولوژی ۲G, ۳G, ۴G نصب و راه اندازی شد.

او افزود: با وارد مدار شدن این سایت ضمن توسعه یافتن شبکه ارتباطی همراه اول در شوشتر، مشکلات پوششی نقاط کور مرتفع و پوشش شبکه آنتن دهی در نقاط شهری اطراف این سایت بهبود و افزایش پیدا کرد.

توسعه شبکه دیتای تلفن ثابت در شهر آزادی اندیمشک

فلاح زاده در ادامه بیان داشت: باتوجه به نیاز روز افزون مردم جهت انجام کار‌های بر بستر اینترنت از جمله آموزشی، اقتصادی و ... عملیات توسعه و ارتقاء شبکه دیتا مشترکان تلفن ثابت در اندیمشک در دستور کار کارشناسان فنی حوزه شبکه قرار گرفت.

او با بیان اینکه با تلاش کارشناسان فنی و متخصص مخابرات منطقه خوزستان، عملیات ارتقا و توسعه شبکه دیتا مشترکان مرکز تلفن ثابت شهر آزادی این شهرستان با افزایش پهنای باند و ارتقاء آن از ۱۰۰ مگابایت به یک گیگابایت انجام شد، تصریح کرد: با ارتقاء و افزایش ۱۰ برابری پهنای باند، مشترکان دیتای تلفن ثابت در مرکز شهر آزادی اندیمشک، تبادل اطلاعات دیتایی خود را با سرعت بیشتری تجربه خواهند کرد.

مخابرات منطقه خوزستان با تلاش‌های مستمر کارشناسان و نیرو‌های خود و با استفاده از منابع و ظرفیت‌های موجود، بر اساس اولویت نیاز، عملیات توسعه شبکه‌های مخابراتی را در زمان و موعد مقرر جهت بهره مندی و استفاده بهینه شهروندان از تکنولوژی به روز همچنان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/گ

نظر شما