شناسهٔ خبر: 51233762 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گام بلند پرسپولیس در تسویه با طلبکاران

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از کلیه طلبکاران که تاکنون نسبت به تشکیل پرونده در ارتباط با مطالبات خود اقدام نکرده‌اند، درخواست کرد با اسناد و مدارک مثبته، تا تاریخ 30 آذر 1400 به این باشگاه مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ این باشگاه در راستای شفاف‌سازی‌های مالی و حقوقی، همچنین ساماندهی مسایل و اسناد مالی خود در نظر دارد نسبت به تعیین و تکلیف بدهی‌های سال‌های گذشته اقدام کند.


بر این اساس اعلام می‌گردد کلیه افرادی که در این ارتباط ادعا و مطالبه‌ای دارند تا روز 30 آذر سال جاری (1400)، اسناد مثبته خود را ارایه نمایند تا پس از بررسی نسبت به شفاف‌سازی و تعیین قطعی میزان بدهی‌های باشگاه اقدام لازم صورت بگیرد.


شایان ذکر است، این اقدام با توجه به آن صورت می‌گیرد که باشگاه پرسپولیس هر از چند گاهی با پرونده‌های حقوقی و قضایی روبه رو می‌گردد که بعضا منجر به بروز مشکلاتی نظیر توقیف و مسدودی حساب‌ها شده است.


سید مجید صدری، رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، پیش از این نیز در اظهارنظرهای خود اعلام کرده بود از طلبکاران گذشته باشگاه درخواست می‌کند قبل از اقدام‌های حقوقی و قضایی برای مذاکره و بررسی امکان حل و فصل اختلاف مالی به باشگاه مراجعه کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما