شناسهٔ خبر: 51232865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت طلاب در زمینه ترویج معارف دینی در مدارس

شیما احمدزاده

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: از ظرفیت طلاب حوزه علمیه برای ترویج معارف دینی بین دانش آموزان استفاده می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

یوسف نوری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت:  آموزش‌وپرورش وظیفه تربیت نسل جوان را بر عهده دارد و تلاش می‌کنیم دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند.

وی افزود: وزارت آموزش‌وپرورش تلاش می‌کند بی‌سوادی را کاهش دهد و دانش‌آموزی از تحصیل محروم نشود، برای رفع مشکلات تحصیلی دانش آموزان نیازمند اهتمام بیشتری هستیم و خانواده‌ها در این زمینه نقش مهم و مؤثری بر عهده‌دارند.

وزیر آموزش‌وپرورش بیان کرد: عدالت تربیتی برگرفته از عدالت اجتماعی نظام اسلامی است که باید مورد تأکید باشد، معلم باید برای منطقه محروم تربیت شود و این‌گونه نباشد که معلمان کم‌تجربه به مناطق محروم بروند و توقع داشته باشیم این مناطق رشد کنند.

نوری با تأکید بر اینکه وزارت آموزش‌وپرورش برای ارتقا و موفقیت نیازمند کمک همه دستگاه‌ها و نهادهای دینی است، عنوان کرد: به  برکات معنوی و حمایت‌های تخصصی مراجع معظم تقلید نیاز داریم و  از ظرفیت طلاب حوزه علمیه برای ترویج معارف دینی بین دانش آموزان استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین را در نخستین جلسه شورای معاونین روز میز آوردیم تا اجرایی شود و با همکاری همه نهادها این موضوع را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام

نظر شما