شناسهٔ خبر: 51230255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تخصیص ۳۵۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی

زهرا حمیدی

استاندار خراسان جنوبی گفت: از محل مصوبات سفر رییس جمهوری، تاکنون ۳۵۰ میلیارد تومان به استان تخصیص یافته که این اعتبار در بین برخی دستگاه‌ها از جمله راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دانشگاه علوم پزشکی توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

جواد قناعت، امروز دوشنبه ۱۵ آذر در نشست هماهنگی و جمع‌بندی نهایی مصوبات سفر رییس جمهوری به خراسان جنوبی افزود: مجموع مصوبات سفر رییس جمهوری، اعتبارات و تسهیلات ویژه‌ای را به استان تزریق خواهد کرد و برای تحقق صد درصدی این مصوبات، به‌طور جدی تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی‌، وی بر پیگیری جدی برای تحقق صد درصدی مصوبات سفر رییس جمهوری تاکید کرد و گفت: در راستای رفع مسایل استان باید از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: آنچه در این جلسه جمع‌بندی می‌شود، فردا و طی نشستی به سمع و نظر معاون اول رییس جمهوری خواهد رسید تا نهایی شود و برای اجرا به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

وی گفت: پیرو سفر رییس جمهوری به استان در نوزدهم شهریور امسال، تعدادی از مطالبات ارائه شد و مورد تایید قرار گرفت.

قناعت اظهار داشت: بعد از سفر و طی جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، فهرست نهایی درخواست‌ها تهیه و در قالب پیشنهادات استان به نهاد ریاست جمهوری ارسال شد.

وی افزود: هفته گذشته و طی جلسه‌ای در دفتر معاون اجرایی رییس جمهوری با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و جمعی از مسئولان استان، تمامی این پیشنهادات مورد ارزیابی قرار گرفت.

استاندار خراسان جنوبی گفت: بخشی از این پیشنهادات تصویب شد و تایید تعدادی از آنها هم به جلسه‌ای با حضور دکتر مخبر و وزرا موکول شد.

وی افزود: بنا به رایزنی‌هایی که در داخل استان صورت گرفته، موارد دیگری مدنظر دستگاه‌هاست که مقرر شد به فهرست قبلی اضافه شود.

قناعت گفت: امروز و در این جلسه درخصوص تمامی این موارد تصویب شده، نیازمند بررسی و پیشنهادات جدید به طور مفصل بحث و گفت و گو شد.

وی تصریح کرد: هدف ما این است که از تمامی این موارد در جلسه‌ای که فردا با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزرا برگزار می‌شود، دفاع شود.

رییس جمهوری صبح جمعه (نوزدهم شهریور ۱۴۰۰) به همراه جمعی از اعضای هیات دولت در سومین سفر استانی خود و در سفری از پیش اعلام نشده از طریق شهرستان طبس وارد خراسان جنوبی شد و در ادامه این سفر یک روزه در مرکز استان حضور یافت.

انتهای پیام 

نظر شما