شناسهٔ خبر: 51229182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی خبر داد؛

اختصاص اعتبار ۳۵۰ میلیاردی از محل سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی

بیرجند- استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: در جذب منابع و اخذ مجوزها از مرکز نباید زمان را از دست بدهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه راه از زیرساخت های اصلی استان است، اظهارکرد: وسعت راه های استان زیاد است و برای بهبود آنها اقداماتی هم صورت گرفته اما تا رسیدن ایده آل ها فاصله وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به نقطه ایده آل باید تلاش بسیاری انجام شود، تصریح کرد: نباید در پیگیری ها فرصت را از دست بدهیم زیرا هر چه اصرار و سماجت ما بیشتر باشد، مطمئناً نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت.

استاندار خراسان جنوبی به مصوبات سفر رئیس جمهور هم اشاره کرد و بیان کرد: مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تحقق مصوبات به استان اختصاص یافته است.

وی با اذعان به اینکه راه های استان سهم بسزایی از اعتبارات سفر را دارد، گفت: باید برای جذب کامل این اعتبارات سفر تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی بر پیگیری برای تحقق مصوبات سفر تاکید کرد و افزود: پیگیر ها برای به نتیجه رسیدن پروژه راه آهن باید مورد توجه قرار گیرد.

قناعت، طرح جهش تولید مسکن را از برنامه های اولویت دار دولت عنوان کرد و افزود: تلاش ها انجام شود تا سهمیه استان به طور کامل در این طرح محقق شود.

نظر شما