شناسهٔ خبر: 51229144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بعد از کسب نتایج ضعیف صورت گرفت؛

برکناری سرمربی وعوامل اجرایی تیم والیبال سروقامتان همدان

همدان- بعد از ۳ شکست پیاپی تیم دسته اولی والیبال سروقامتان همدان و کسب نتایج ضعیف مدیریت این تیم با برکناری سرمربی و عوامل اجرایی چهره این تیم را دگرگون کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: تیم والیبال سروقامتان همدان بعد از سال‌ها چشم انتظاری مردم دیار هگمتانه توانسته با حضور خود در لیگ دسته اول والیبال کشور شور و نشاط خوبی در بین علاقه‌مندان به این رشته ایجاد کند و دوباره خانواده بزرگ والیبال دیار هگمتانه را با این رشته آشتی دهد در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال آقایان کشور تیم سروقامتان همدان برای حضور در پلی‌آف و دریافت مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتر برنامه‌ریزی کرد تا بتواند بعد از سال‌ها صعود تاریخی را برای ورزش استان همدان رقم بزند.

در هفته نخست این رقابت‌ها سروقامتان همدانی موفق شدند در خانه با نتیجه ۳ بر یک تیم والیبال مرودشت را شکست دهند تا آغاز خوبی در این مسابقات داشته باشند اما به یکباره کسب ۳ شکست پیاپی برابر گل گهر سیرجان، رعد پدافند هوایی و وارنا گیلان وضعیت این تیم را در منطقه خطر قرار داد که با تصمیم مهدی محبی مالک باشگاه فرهنگی ورزشی سروقامتان همدان تغییرات در کادر فنی این تیم صورت گرفت.

علی خبارگه سرمربی تیم والیبال سروقامتان در اولین گام با تصمیم مالک باشگاه برکنار شد و علیرضا نادی کاپیتان سال‌های اخیر تیم ملی والیبال ایران به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد همچنین مهدی محبی به عنوان مربی تمرین دهنده و رافع محمد ظاهری آنالیزور و حمید الوندی به عنوان مربی بدنساز در کنار این تیم قرار گرفتند.

فرشید گل‌محمدی نیز که تجربه بالایی دارد به عنوان سرپرست جدید تیم والیبال سروقامتان همدان حکم خود را دریافت.

باید منتظر باشیم و ببینیم تغییر و تحولاتی که در تیم والیبال سروقامتان ایجاد شده می‌تواند شوک مثبتی به سروقامتان همدان بدهد و از این هفته شاهد پاره شدن نوار ناکامی‌های این تیم باشیم.

تغییر و تحولات در ورزش امر طبیعی و اجتناب ناپذیر است

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی سروقامتان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییر و تحول در این تیم اظهار داشت: در تمام رشته‌های ورزشی تغییر و تحول در کادر فنی در تمام دنیا امری طبیعی و اجتناب ناپذیر بوده ما از زحمات و تلاش‌های آقای خبارگه سرمربی سابق خود بسیار سپاسگزار هستیم اما ادامه همکاری با ایشان ممکن نبود و با تصمیم هیئت مدیره و کمیته فنی تیم این تغییر و تحولات صورت گرفت.

مهدی محبی افزود: علیرضا نادی سرمربی جدید نیز برند والیبال کشور بوده و کارنامه موفقی در دوران بازی و مربیگری خود دارد که می‌توان به کاپیتان تیم ملی کشورمان و بازی‌های درخشان ایشان و افتخارات متعدد وی اشاره کرد و از بین گزینه‌های متعدد که داشتیم سعی کردیم بهترین گزینه را برای سرمربیگری تیم انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم، گفت: هدف ما از ابتدا صعود به لیگ برتر والیبال کشور بوده اما در بین ما راه سختی داریم و باید پنجه در پنجه تیم‌های گردن کلفت و متمول بیندازیم و می‌دانیم کار بسیار سختی را در پیش داریم.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی سروقامتان عنوان کرد: کادر مدیریتی باشگاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا بهترین امکانات را برای موفقیت تیم فراهم کند.

برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیم

سرپرست تیم والیبال سروقامتان همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همدان از دیرباز از استان‌های به نام والیبال کشور بوده و امروز تیم والیبال سروقامتان توانسته بارقه‌های امید را دوباره در دل والیبالیست‌های همدانی زنده کند.

فرشید گل‌محمدی افزود: اگر بگوییم همدان معدن استعداد والیبال کشور است پر بیراه نگفته‌ایم امیدواریم با شور و نشاطی که این تیم در شهر ایجاد کرده دوباره خانواده‌ها برای حضور فرزندان خود در سالن‌های ورزشی ترغیب شوند.

وی با اشاره به دفاع از حیثیت والیبال همدان بیان کرد: تیم والیبال سروقامتان ترکیبی از والیبالیست‌های باغیرت بومی و غیر بومی بوده که با حضور کادر فنی جدید امیدواریم از این هفته بتوانیم نتایج درخشانی را کسب کنیم.

سرپرست تیم والیبال سروقامتان همدان خاطرنشان کرد: با تمام قدرت برای حضور در سطح اول والیبال کشور تلاش می‌کنیم.

گفتنی است؛ تیم والیبال سروقامتان همدان در هفته پنجم سه‌شنبه ۱۶ آذر ماه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ۴ هزار نفری چالوس به مصاف تیم ایرانشید خواهد رفت.

نظر شما