شناسهٔ خبر: 51229037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح سرای رسانه در نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس

زینب شهریاری

جایگاه ویژه خبرنگاران و رسانه‌ها و استودیو نمایشگاه برای تهیه مصاحبه و گزارش در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس با هدف پوشش مطلوبتر فعالیت رسانه‌ای رویدادهای نمایشگاهی، در شیراز افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی فارس دوشنبه ۱۵ آذر در آیین افتتاح سرای رسانه در جمع خبرنگاران گفت: به زودی نمایشگاه بین‌المللی فارس به منظور تحقق شعار سال در حوزه رفع موانع تولید و همچنین حمایت از تولید کنندگان در کشورهای هدف برای صنعتگران نمایشگاه برگزار می‌کند.

علی فرهادی افزود: هرچند که شاید در وظایف سازمانی این نمایشگاه این مهم لحاظ نشده است، اما برای تحقق اهداف بلند پایه دولت و استان در حال رایزنی با کشورهای مثل، چین، روسیه. سوریه، عمان، اندونزی و برخی کشورهای اطراف هستیم تا بتوانیم این نمایشگاه هارو برگزار کنیم.

او ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید، سرای رسانه برای نخستین بار در کشور به دلیل بهبود شرایط صنعتگران و تجار و بازاریان و مردم با هدف تقویت ارتباط بین مردم و مدیران و صنعتگران افتتاح می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: یقینا امروز همه مدیران ارشد دولت در کشور و استان به دنبال بهبود شرایط اقتصادی برای مردم و صنعتگران و تجار هستیم که با این هدف سرای رسانه امروز با حضور اصحاب رسانه افتتاح شد.

فرهادی در بخش دیگری از مطالب خود بیان کرد: متاسفانه در حوزه زیرساخت نمایشگاه بین‌المللی فارس هنوز راه بسیار زیادی پیش رو دارد تا بتواند به عنوان یک‌ نمایشگاه بین‌المللی ایفای نقش کند.

او خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های بین‌المللی زیرساخت‌های بیشتری در حوزه‌های زیر ساختی از جمله، هتل، اقامتگاه، سایت‌های خدمات رفاهی برای برای شرکت کنندگان و بازدید کنندگان داشته باشد که‌ متاسفانه امروز اینچنین نیست.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: ما به دنبال این هستیم که با تسهیل شرایط بهتر و پیش بینی شده بتوانیم سرمایه گزاران را تشویق کنیم که با خیال راحت بتوانند در حوزه سرمایه گزاری حصور بهم رسانند.

فرهادی خاطرنشان کرد: نقش مهم ما در حوزه نمایشگاه‌ها، ایجاد نمایشگاه‌های باکیفیت برای تجار و بازرگانان کشور و خارج از کشور و مردم است و از همه سرمایه گذاران در حوزه ایجاد زیر ساخت‌های ضروری نمایشگاه دعوت به عمل می‌آوریم.

انتهای پیام

نظر شما