شناسهٔ خبر: 51228644 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

اصول ست کردن هودی دخترانه

صاحب‌خبر -

پس از گذشت چیزی حدود ۲۰۰۰ سال بسیاری از سبک های فشن به سوی سادگی و مینیمال سوق گرفته است که این موضوع درباره هودی ها نیز قابل صدق می باشد. در سال های اخیر دیگر خبری از طرح های بگ و آمیخته از رنگ های بسیار نیست که از این رو هودی های ساده و تک رنگ جایگاه خوبی در میان خرید افراد قرار گرفته اند. اگر شما نیز به دنبال روش هایی برای اصول ست کردن هودی هستید، پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.


چگونگی اصول ست کردن هودی

اصول ست کردن هودی دخترانه

به طور کلی بسیاری از خانم ها بر این باورند که هودی به آن ها ظاهری جذاب خواهد بخشید، این امر تا زمانی که بسیاری از برندهای محبوب از الگو های تکراری دیگر پیروی نکرده و هودی هایی با طرح های ساده و جذاب وارد بازار کرده اند. این ایده از سویی بسیاری از افراد تایید و روز به روز افزایش محبوبیت این گروه ها از هودی ها را توانست مشاهده کرد.

حالا که در بازار اغلب هودی های با یک رنگ و طرحی ساده وجود دارند، باید به فکر روش های دیگری در رابطه با افزایش جذابیت خود باشید،  بدین صورت که دیگر لباس و اکسسوری های خود را با این لباس راحت و جذاب ست نمایید.

  • هودی اور سایز به همراه شلوار جین

برای برقراری تعادل در میان استایل تان، پیشنهاد می کنیم که هودی های اور سایز دخترانه خود را به همراهیک شلوار جین جذاب ست نمایید.

  • هودی گوچی به همراه شلوار راسته

قابل به ذکر است که لباس های گوچی دارای فرم چاپی از زیبا ترین ترند های امسال معرفی شده بودند. به طور کلی این مدل از هودی های گوچی در ابتدا به میان تی شرت های تابستانی در بازار دیده شدند اما با مرور زمان در میان لباس های پاییزی و زمستانی نیز روانه بازار شد و بر تن بسیاری از دختر خانم ها با استایل بسیار معمولی نیز مشاهده کرد.


به طور کلی از دیگر اصول ست کردن هودی گوچی به همراه شلوار راسته به شمار می آید.

اصول ست کردن هودی ورزشی با کفش اسپرت

 

  • هودی ورزشی به همراه کتونی

به طور کلی یرخورداری از تیپ ورزشی و استفاده از هودی ایده چندان بدی به نظر نمی آید. از این رو می توانید هودی خود را به همراه شلوار گرمکن و یک جفت کتونی ورزشی ست نمایید تا از استایل خیابانی جذابی برخوردار شوید.

  • هودی دخترانه و کت دامن

شاید این ایده کمی احمقانه به نظر رسد، اما قابل به ذکر است که تیپی زیبا و خفن به دختر خانم های با سلیقه می بخشد. بدین صورت که یکی از هودی های ساده خود را با یک دامن خط دار و کت چرم رنگی ست نمایید.

  • هودی دخترانه و دامن توری

شاید فکر کردن به این ترکیب لباسی برای برخی از افراد غیر قابل باور باشد، اما گفتنی است که جذابیت این استایل بسیار بی شمار می باشد.

بدین صورت که هودی دخترانه خود را به همراه یک دامن توری که بر روی شلوار جین ساده ای که پوشیده اید، امتحان کنید و حسابی از تیپ و استایل جدید خود لذت ببرید.

  • هودی ساده و شلوار مخمل

برای برخورداری از اصول ست کردن هودی می توانید از یک شلوار مخمل کمک بگیرید که بُعد دیگری از جذابیت را به شما نشان خواهد داد.

اصول ست کردن هودی هایی با رنگ روشن و کت

 

  • هودی با رنگ روشن به همراه کت

در صورتی که یکی‌از هودی های رنگ روشن خود را برای پوشیدن مد نظر دارید، می توانید آن را با پوشیدن کت تکمیل نمایید که در این صورت استایل و شخصیت جسورانه تری به خود خواهید بخشید.

همچنین به هنگام ست کردن کفش می توانید از نیم بوت های زنانه کمک بگیرید.

  • هودی گشاد به همراه شلوار جین مام استایل

با ست کردن یکی از هودی های سایز بزرگ خود به همراه شلوار جین مام استایل می تدانید تیپی به مانند افراد دهه ۹۰ میلادی را برای خود به تصویر بکشید.

  • هودی و شلوار ورزشی

در صورتی که یکی از هودی های خود را با شلوار ورزشی ست نمایید می توانید یکی از شخصیت های پر طرفدار را برای استایل خود طراحی نمایید.

  • هودی و شلوار دمپا سایز بزرگ

همچنین از دیگر اصول ست کردن هودی می توان به استایلی ساده همراه با یک شلوار مشکی دمپا گشاد اشاره کرد.

اصول ست کردن هودی با شلوار جین

 

  • هودی و شلوار راسته

از دیگر تیپ های خفن به همراه هودی می توان پوشیدن یکی از هودی های ساده با طرح خاص اشاره کرد که به راحتی با شلوار های راسته کوتاه قد و کفش های لوفر قابل ست می باشد.

  • هودی و شلوار پاره

همچنین در روشی دیگر می توانید یکی از هودی های ساده و دخترانه را به رنگ نارنجی با یکی از کت های سبز ارتشی و شلوار جین پاره ست نمایید که در این صورت استایلی خفن و شیک را به شما می بخشد.

  • هودی های ساده به همراه کت بلند

همچنین در حالتی دیگر می توانید هودی های ساده خود را به همراه شلوار های جین ساده با رنگ روشن ست نماید و بر روی آن نیز از کت های بلند استفاده نمایید تا در حالتی دیگر علاوه برحفظ تیپ و استایل شیک خود از سرما نیز در امان باشید.

معرفی تیپ های متفاوت همراه با هودی

معرفی اصول ست کردن هودی

 

  • پالتو به همراه پیراهن، لگینگ و کفش های کتانی

ست کردن یک پالتو بلند به همراه هودی طرح دار دخترانه و پوشیدن یکی از پیراهن های بلند می تواند از دیگر استایل های خفن و راحت برای دختر خانم های با سلیقه به شمار آید.

همچنین در حالتی دیگر می توانید در ازای شلوار از لگینگ برای پایان دادن به طراحی تیپ خود استفاده نمایید.

  • شلوار جین و کفش پاشنه بلند

شاید این طرح از تیپ برای برخی از افراد مضحک به نظر برسد، اما قابل به ذکر است که ترکیب یکی از هودی های مورد علاقه خود با شلوار جذب و کفش پاشنه بلند بسیار زیبا و خفن است.

  • هودی به همراه لگینگ های چرم

برای برخورداری از یک تیپ مسافرتی و بسیار راحت می توانید یکی از خودی های ساده و سایز بزرگ را با لگینگ های چرم ست نمایید و در این حالت زیبایی تیپ خود را حفظ نمایید.

  • شلوار جین به رنگ سفید با کفش مشکی

قابل به ذکر است که از دیگر اصول ست کردن هودی پیروی از قانون تضاد رنگ است، بدین صورت که یک جفت کفش مشکی را به همراه شلوار جین جذب با رنگ سفید و یکی از هودی های مورد علاقه تان بسیار خفن به نظر می رسد.

اصول ست کردن هودی چگونه است؟

 

  • شلوار جین با رنگ تیره و کفش های راحتی

ست کردن کفش های راحتی با شلوار جین و هودی می تواند راحتی را به همراه زیبایی تیپ را برای شما به همراه داشته باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما