شناسهٔ خبر: 51228433 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حامی مالی پیکان در لیگ برتر فوتبال مشخص شد

نشست امضای قرارداد و معرفی یکی از حامیان مالی باشگاه پیکان در فصل جاری رقابت های لیگ برتر با حضور مدیرعامل این باشگاه و مدیرعامل شرکت کارگزاری بیمه نسیم صبح امید برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، نشست امضای قرارداد مشترک همکاری و معرفی حامی مالی باشگاه پیکان با حضور اکبر محمدی مدیرعامل این باشگاه محسن سرحدی مدیرعامل شرکت کارگزاری بیمه نسیم صبح امید و مدیران دو مجموعه به میزبانی باشگاه پیکان برگزار شد.

اکبر محمدی مدیرعامل پیکان پس از امضای قرارداد فی مابین ضمن قدردانی از حمایت شرکت بیمه نسیم صبح امید اظهار داشت: موضوع درآمدزایی و جذب منابع مالی با توجه به افزایش هزینه ها در ورزش حرفه ای یکی از اهداف جدی باشگاه پیکان است که در راستای کاهش وابستگی به منابع گروه صورت می گیرد و هدف طولانی مدت ما این است که علیرغم حمایت های همیشگی و همراهی گروه ایران خودرو و با وجود کاهش چشمگیر هزینه ها همچنان در تلاش باشیم با افزایش درآمدهای رایج و متداول در فوتبال در این مسیر پیشگام باشیم و در یک برنامه هدفمند به نقطه ای برسیم که دیگر نیازمند جذب بودجه و اعتبارات از گروه نباشیم.

محمدی همچنین گفت: حمایت مجموعه کارگزاری بیمه نسیم صبح امید از باشگاه پیکان بر مبنای ظرفیت های موجود در این باشگاه و فعالیت حرفه ای در رشته های مختلف ورزشی آقایان و بانوان بسیار هوشمندانه و هدفمند صورت گرفته و امیدواریم این تعامل به یک همکاری مستمر و گسترده برد برد تبدیل شود.

محسن سرحدی مدیرعامل کارگزاری نسیم صبح امید نیز در این نشست با قدردانی از مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: تغییر و تحول در این باشگاه مشهود و چشمگیر بوده و این مسئله بسیار ارزشمند است که پیکان با وجود صرفه جویی و مدیریت مالی چشمگیر هرچند به عنوان یکی از کم هزینه ترین تیم های حاضر در این فصل و فصل گذشته وارد مسابقات شده اما نتایج خوبی به دست آورده و حالا حتی در رشته های فوتسال و والیبال آقایان و بانوان نیز یک باشگاه قدرتمند و مدعی است. امیدواریم تعامل و همکاری دو جانبه ما با مجموعه باشگاه پیکان نیز نتایج مثبت و مفیدی برای هر دو طرف داشته باشد.

گفتنى است کارگزاری رسمی بیمه نسیم صبح امید یکی از بزرگترین کارگزاری هاى بیمه کشور است که با ساختاری جدید و  توان فنی بالا و روابط حسنه با شرکت های بیمه گر خدمات بیمه ای ویژه اى را در تمامى بخش ها و شاخه هاى مرتبط در حوزه بیمه به مشتریانش ارائه می نماید.

لازم به ذکر است این نشست با حضور مدیران دو طرف و با رونمایی از پیراهن پیکان همراه با نشان حامی مالی جدید این باشگاه در دفتر مدیرعامل این باشگاه برگزار شد.

نظر شما