شناسهٔ خبر: 51228371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

محمد نصرتی: امگا فوق العاده است؛ استقلال نمی‌تواند از او بازی بگیرد

ترکیب استقلال را دیدم گفتم خدا را شکر!

محمد نصرتی مدافع پیشین پرسپولیس می‌گوید: من ترکیب استقلال و تیم مجیدی را که دیدم هم تعجب کردم و هم با خودم گفتم خدا را شکر پرسپولیس برنده می‌شود.

صاحب‌خبر -

هرچند دربی به پایان رسیده اما هنوز هم کیفیت پایین بازی استقلال و پرسپولیس نقل محافل فوتبالی است. دو تیم پرطرفدار و مدعی پایتخت در یک جدال کم افت و خیز به تساوی بدون گل رضایت دادند. محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس معتقد است هر چقدر حساسیت بازی بالاتر می‌رود احتیاط مربیان دو تیم نیز بیشتر می‌شود و ...

آقای نصرتی به نظر شما چرا کیفیت دربی این قدر پایین بود؟

به نظرم هر چقدر حساسیت بازی بالاتر می‌رود به همان نسبت کیفیت مسابقه هم پایین می‌آید و احتیاط مربیان نیز بیشتر می‌شود.

چرا به جای احتیاط کردن ریسک نمی‌کنند که برنده شوند؟

شرط عقل همین است. اگر به عنوان سرمربی دربی را ببازید هفته‌ها باید با انتقادات و حواشی سروکله بزنید و شاید هم تیم شما وارد بحران شود. بنابراین منطق حکم می‌کند با احتیاط بیشتری در دربی حاضر شوید.

بعد از مربیان دلیل دیگری برای این تساوی اعصاب خرد کن می‌توانید پیدا کنید؟

من نمی‌خواهم اسمی‌بیاورم اما برخی مدیران ما وقتی برای تبلیغ خودشان قبل از دربی حرف‌های عجیب و غریب می‌زنند و جو را خراب می‌کنند دیگر نمی‌توان انتظار داشت بازیکنان با تمرکز کار کنند.

منظورتان آجرلوست یا صدری؟

من اسمی‌نمی‌آورم اما شروع این دعوا از جانب کدام شخص و چرا بود؟ من دلیلی برای این اتفاقات ندیدم و نمی‌بینم.

با تمام این تفاسیر پرسپولیس بهتر بازی کرد یا استقلال؟

من ترکیب استقلال و تیم مجیدی را که دیدم هم تعجب کردم و هم با خودم گفتم خدا را شکر پرسپولیس برنده می‌شود. استقلال ترکیب خوبی نداشت اما...

اما چی؟

 پرسپولیس درمجموع بهتر بازی کرد اما یک کوچولو بیشتر احتیاط کرد. شاید اگر پرسپولیس بیشتر ریسک می‌کرد برنده از دربی خارج می‌شد.

صحنه مشکوک دقیقه ۸۷ و برخورد فرشاد فرجی و رودی ژستد پنالتی بود؟

به هیچ وجه! به نظرم مهاجم استقلال شیرجه زد و می‌خواست با فریب داور پنالتی بگیرد.

اسم رودی ژستد وسط آمد. خارجی‌های استقلال را چطور دیدید؟

استقلال در این فصل تقویت شد و خیلی هم به این تیم کمک شد درحالی که شرایط پرسپولیس این طور نبود. استقلال بازیکنی به اسم یامگا دارد که فوق العاده است اما به نظرم در این تیم نمی‌توانند به درستی از او بازی بگیرند.

بهترین بازیکن دربی چه کسی بود؟

این دربی بهترین نداشت اما علی نعمتی با وجود آن که اولین دربی خودش را پشت سرمی‌گذاشت عملکرد خوبی داشت. در کنار او فرشاد فرجی هم خوب بود و از آن طرف حسین حسینی دروازه بان استقلال عالی بود. دو، سه خروج خیلی خوب داشت که به تیمش روحیه داد و نمایش قابل قبولی داشت.

۲۵۶ ۲۵۱

نظر شما