شناسهٔ خبر: 51228294 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جادوی جرارد در استون ویلا

لیگ جزیره می‌تواند یک بار دیگر تجربه یک مربی نوظهور استثنایی را بچشد؛ استیوی جی در ویلاپارک.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، یک پیروزی دیگر برای شاگردان استیون جرارد در لیگ جزیره، آن هم برابر رقیب قدرتمندشان یعنی لسترسیتی باعث شده است تا این تیم شرایط بسیار بهتری نسبت به قبل از جرارد داشته باشد.

هاروی بارنز با گل در دقیقه ۱۴ موفق شد روباه‌ها را پیش بیاندازد اما در ادامه تیم جرارد موفق شد به بازی برگردد. آن‌ها در ادامه موفق شدند با زدن دو گل، ۲ بر یک پیش بیفتند و سپس با حفظ نتیجه، سه امتیاز بسیار مهم را از این مسابقه کسب کنند.

از سوی دیگر برندان راجرز، سرمربی لستر در طی هفته‌های اخیر به دلیل نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر تحت فشار زیادی بوده است و شکست برابر ویلا نیز کار او را سخت‌تر خواهد کرد و دور از انتظار نیست که او به زودی از سمت خود کنار گذاشته شود.

استون ویلا در چهار بازی اخیر خود موفق به کسب سه پیروزی شده است و یکی از این پیروزی‌ها نیز، با نتیجه ۲ بر یک برابر لسترسیتی به دست آمده است. پیروزی ویلا در واقع آنها را به جمع ۱۰ تیم برتر لیگ برد و حالا آن‌ها جلوتر از روباه‌ها در جدول قرار دارند.

کمتر کسی فکر می‌کرد که استیون جرارد بتواند تا این حد شروع خارق‌العاده‌ای در استون ویلا داشته باشد، اما نتایج او نشان می‌دهند که می‌توان تا حد زیادی به تیم او امیدوار بود. تنها شکست آن‌ها برابر منچسترسیتی اتفاق افتاده و آن رقابت دو تیم در آن مسابقه نیز تا حد زیادی نزدیک بود.

استون ویلا در دیدار بعدی خود باید به مصاف لیورپول برود. استیون جرارد که اسطوره باشگاه لیورپول محسوب می‌شود پیش از این دیدار گفته است: هیچ احساس خاصی در خصوص بازی برابر لیورپول ندارم. باید تلاش کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم و پیروزی کسب کنیم.

بدون شک تقابل یکی از بزرگترین اسطوره‌های تاریخ لیورپول، این بار در قامت سرمربی تیم رقیب بسیار جالب خواهد بود و هواداران این تیم نیز امیدوارند که شاید در طی سال‌های آینده و پس از جدایی کلوپ، بتوانند روی بازگشت استیوی جی به آنفیلد سرمایه‌گذاری کنند.

نظر شما