شناسهٔ خبر: 51227590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

قادری خبر داد

پیگیری برای تسریع در تکمیل آزاد راه شیراز به عسلویه

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده اقدامات لازم جهت تکمیل آزاد راه شیراز به عسلویه صورت پذیرفته است.

صاحب‌خبر -

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خوداشاره کرد و گفت: در حوزه عمرانی تلاش هایی برای تکمیل آزادراه شیراز به بوشهر و همچنین شیراز به عسلویه صورت گرفته است که امیدوارم با پیگیری های انجام شده هر چه سریع تر تکمیل و افتتاح شوند.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: کمربندی شمال شرق کشور به شیراز نیز از مباحث حوزه راهسازی بوده که در حال پیگیری برای انجام آن هستیم و قطعا این موضوع تحولی در اقتصاد استان خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: پیگیری هایی انجام شده تا مراحل احداث پالایشگاه پارس فرآیند فارس و همچنین پتروشیمی خط اتیلن مرکزی که 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد سرعت بگیرند تا با این اتفاق شاهد اشتغال پایدار برای جوانان منطقه باشیم.

وی بیان کرد: همچنین بازدید از روستاها و استماع مشکلات اهالی روستائیان در دستور کار بوده است تا اینکه اقداماتی در جهت رفع مشکل آنها صورت بگیرد ضمنا بیشتر مشکل روستانشینان مربوط به آب، کشاورزی و امثالهم است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: ملاقات های مردمی را هم در دستور کار داشتم و همچون گذشته مشکلات و مسائل آنها را استماع تا پیگیری های لازم برای رفع مشکل مردم انجام شود./

پایان پیام

نظر شما