شناسهٔ خبر: 51225465 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فیلم اظهار نظر عجیب قالیباف در ماجرای سیلی زدن عنابستانی به مامور راهور

حوادث رکنا: رئیس مجلس امروز در رابطه با سیلی زدن عنابستانی به مامور راهورصحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، " محمد باقر قالیباف " رئیس مجلس شورای اسلامی درباره پرونده عنابستانی صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی گفت: هیئت نظارت باید این پرونده را محکم تر پیگیری می کرد. اشکالاتی در مامور نیروی انتظامی نیز وجود داشت. مامور نیروی انتظامی در اجرای قانون نمی تواند خلاف قانون عمل کند.

وی در پاسخ به یک سوال مبنی بر اینکه نماینده مجلس می تواند سیلی بزند گفت: آقای عنابستاتی سیلی نزد. ما در هر آنچه در فضای مجازی منتشر شد را باور کردیم. آقای عنابستانی اگر سیلی زده بود باید با وی برخورد می شد اما سیلی نزد و مامورای نیروی انتظامی را هل داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر عنابستانی مامور پلیسی را هل داد مامور پلیس هم حق ندارد توهین کند. با همه ماجرا ها هیئت نظارت موافقت کرد که دادگاه آنها را بخواهد و پیگیری کند.به هرحال قضاوت دادگاه فصل الخطاب بود.

ماجرای سیلی زدن چه بود؟

بهمن ماه سال گذشته انتشار فیلمی از خودرو علی‌اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس که با ورود به خط ویژه باعث اختلال و ترافیک شده بود و پس از آن فیلم سیلی زدن او به سرباز راهور، باعث واکنش‌های منفی زیادی در سطح جامعه شد.

این نماینده اگرچه در آغاز سعی داشت قضیه را جور دیگری جلوه دهد اما با پافشاری مقامات نیروی انتظامی و طرح موضوع شکایت از این نماینده داستان شکل دیگری به خود گرفت. در نهایت هم این نماینده سبزواری در دستگاه قضائی به سه ماه و یک روز حبس محکوم شد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • 8 نیروگاه ایران مجاز به مازوت سوزی هستند / 10 درصد سوخت مصرفی نیروگاه ها مازوت است + فیلم

    8 نیروگاه ایران مجاز به مازوت سوزی هستند / 10 درصد سوخت مصرفی نیروگاه ها مازوت است + فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
0 2

نظر شما