شناسهٔ خبر: 51224456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۶۰۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان-ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف ۶۰۲ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان مهرستان به ایرانشهر و سپس قاچاق آن به عمق کشور را داشتند مطلع و انهدام این باند را در دستورکار خود قرار دادند. 
وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر مهرستان و ایرانشهر طی چند شبانه‌روز رصد و کنترل تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت نیسان در حال انتقال محموله موادمخدر در محور فرعی ابتر - مهرستان بودند رؤیت و به آنان دستور ایست دادند. 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودروهای آنها زمین گیر و هر سه قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۱۵ فشنگ جنگی دستگیر شدند. 
وی بیان کرد: در این عملیات از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان ۶۰۲ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد افیونی شامل ۳۵۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش، ۱۹۶ کیلو و ۴۰۰گرم تریاک به همراه ۵۶ کیلوگرم هروئین کشف شد. 
سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های موادمخدر در سیستان و بلوچستان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان‌سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

نظر شما