شناسهٔ خبر: 51223946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور: ظرفیت‌های فرهنگی جهت مقابله با تحرکات تبلیغاتی دشمن بسیج شوند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه در حال حاضر، دشمن بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی تحرکات تبلیغاتی انجام می دهد، بر بهره‌گیری از توان و ظرفیت همه گروه‌های فرهنگی در مقابله با این تحرکات تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین قمی، امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس که با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به اینکه استان فارس باید در اولویت برنامه های فرهنگی کشور قرار گیرد، اظهار کرد: استان فارس دارای ظرفیت های مطلوب و نیروی کیفی بسیاری است که باید از آن به بهترین شکل بهره مند شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ضمن تاکید بر رصد و دیده بانی هوشمند در زمینه تبلیغات دینی و خنثی سازی تحرکات دشمن، گفت: تبلیغات اسلامی در استان فارس، باید در سطح کشور پیشرو و الگو باشد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان نظام، بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، تحرکات تبلیغاتی انجام می دهند و از نظر فرهنگی و تبلیغی، زیر آتش دشمن قرار داریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت بانوان در مواجهه با جنگ تبلیغاتی گفت: مقابله با جنگ تبلیغاتی با پیوند گروهی همه فعالان فرهنگی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تبیین اسلام ناب و عاشورایی همه با هم گام برداریم که با استفاده از خرد جمعی اهل علم این اولویت ها شناخته می شود.

لزوم تقویت جبهه فرهنگی جهت مقابله با دشمنان

نماینده ولی‌فقیه در فارس نیز در این مراسم با اشاره به جنگ فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: راه پیروزی در عرصه جنگ نرم مشخص است و امام راحل راه دسترسی به پیروزی را وحدت عنوان کرده همچنین مقام معظم رهبری نیز بر جبهه فرهنگی تاکید دارند. 

آیت‌الله دژکام بیان کرد: قرار بود در عرصه فرهنگی این جبهه ایجاد شود در حالی که در حوزه اقتصادی هم جزیره‌ای عمل شده، در حالی که اگر جبهه اقتصادی در کشور تشکیل شود، مشکلات برطرف خواهد شد. 

امام جمعه شیراز بیانان کرد: در حوزه فرهنگی کار به سختی حوزه اقتصاد نیست و می‌توان با هم افزایی گروه های فرهنگی، مشکلات موجود را برطرف کرد، البته باید این موضوع مدنظر باشد که جزیره‌ای عمل نشود و باید نظر جمع بر اجماع دیدگاه‌ها باشد.

 وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های فرهنگی باید زیر پرچم رهبری معظم  باشند، افزود: به این وسیله می توان منویات مقام معظم رهبری را محقق کرد البته در این میان نباید فراموش کرد که تمام گروه‌ها و نهادهای فرهنگی یکسان هستند. 

او اظهار کرد: اکنون بهترین فرصت برای تکیه بر نیروهای داخلی و توانمندی‌های موجود در جامعه در راستای رفع مشکلات است و در این مسیر، اگر مسئول یا فردی کوتاهی کند باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد.

انتهای پیام/س

نظر شما