شناسهٔ خبر: 51223886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

در قالب طرح ایران گشت صورت گرفت/

بازدید دانش‌آموزان برگزیده استان اردبیل از مرکز رشد دانشگاه آزاد

برنامة بازدید از شرکتهای دانشبنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با حضور جمعی از دانشآموزان برگزیده مقطع متوسطه دوم استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ برگزاری بازدیدهای تخصصی و عمومی به عنوان یکی از برنامه‌‎های هدایتی بنیادهای نخبگان استانی، نقش مهمی در هدایت استعدادهای برتر به سمت نیازها و چالش‌های موجود و همچنین افزایش خودباوری و اعتماد به نفس آنان دارد.

به همین منظور و در ادامة برنامه‌های نخبگانی، برنامة بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با حضور جمعی از دانش‌آموزان برگزیده مقطع متوسطه دوم استان در قالب طرح ایران گشت، به همت بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

در این برنامه شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با آخرین دستاوردها و فعالیت‌های دانش‌بنیان این مرکز، از کارگاه‌های ماشین‌سازی، کارگاه ساخت میوه خشک کن، کارگاه ساخت و توسعه پرینتر سه بعدی دیدن کردند و با نحوة فعالیت هر یک، تاریخچه و چالش‌ها و نیازهای آنها آشنا شدند.

حرکت به سمت حوزه‌های دانش‌بنیان، هدایت استعدادهای ذاتی به سمت ایجاد اشتغال و کارآفرینی مولد، توسعة مهارت‌ها و توانمندی‌های فردی به سمت قابلیت‌های گروهی، از مهمترین محورهای این برنامه بود.

نظر شما